Kulový blesk namísto noční lampičky

Kulový blesk namísto noční lampičky

 

 

 

„Ty jsi byl zase jako duha.“
Byl to kompliment?
Dokud nemáte vytetované číslo na paži, tak je to dobrý.
Chcete si něco šlehnout?
Mě stačilo šlehnout kopřivou a byl jsem z toho vedle.

Umyl jsem si uši před spaním?
Proč jsme si museli v dětství pořád mejt uši?
Nebylo to kontraproduktivní.
Co s tím měli společného brambory?
Jak vlastně zvoní ta hrana?
To mi vždy trochu vrtalo hlavou.

„Na jednom nádraží v Argentině se rozčílili lidé, kteří čekali na vlak, že má zpoždění a tak podpálili vlakovou soupravu, která odpočívala na nádraží,“ řekl jsem.
„Hledat v lidském počínání pointu je velmi složitá věc. Je vás pořád víc a jde vám to na nervy. Vlastně máte štěstí, že existují sociální sítě,“ řekla mi bytost.
„A smrt,“ dodala vesele.
“Zvítězí dobro?” zeptal jsem se ještě.
“Čí?”

PS.
Kdo po mě pořád hází tím kamením?
Aha! Pardon!
To jsou Ti bez viny.

 

 

 

 

 

 

Autor jort1, 31.10.2023
Přečteno 119x
Tipy 18
Poslední tipující: Vivien, šerý, Marten, RadekČ, Ophelia81, Jan Kacíř, Žluťák, nehledaná, Anfádis, IronDodo, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nad otázkami ti vždy vrtalo hlavou? Mě vždy vrtalo hlavou to, co mi do ní vrtá? Můj synek se za mala bál chodit do mojí dílny - že tam straší. Jsem nevěřil a podezříval, že to má z těch hororovejch Večerníčků o strašidýlku.
Ale jednou jsem v momentálně hlubokém klidu, opravdu v dílně slyšel podivné "tóny." Drahnou dobu jsem pátral, co je toho příčinou. Až jsem se dovtípil, že zvuky vychází z krajinového řeziva, uloženého na rámu pod stropem. Jedno prkno jsem vyndal - a klid. Po chvilce s prkno rozezvučelo znova. Popadl jsem dláto a kúru sloupl. Pod ní byly dvě velké vypasené larvy a razily si chodby. Nevidomky rozeznívaly dřevo, jak hudební nástroj. Larvy jsem z celého nakupeného řeziva pzbíral (asi šestnáct vypasených hmyzích čuníku) a naházel do vděčného mraveniště u kompostu. V hmyzím atlasu jsem si vyhledal, že to byly larvy Pilořidky - a bylo po strašidlech. Jsem si tak (nedej Bože) představil, že mám místo hlavy špalek a následnou Pilořidku. By mě zajímal, zda dutý tón...
Tedy dnes jsem si u tebe pošmákl. Pěkné*

31.10.2023 17:04:06 | šerý

jakobych ty čuníky viděl

01.11.2023 17:32:36 | jort1

"čí?" ! Yes .. Jorte, ty Tvé otázky... Paráda :)

31.10.2023 15:20:04 | narra peregrini

...lidi házej kameni, je to dobrý znamení...;-) si zazpívat...https://www.youtube.com/watch?v=unEB32lBUDc

31.10.2023 14:39:08 | Marten

Jorte milej... i po tobě lítaj šutry??? A po kom ne??? Nezbejvá, než uhejbat:-) Nebo se zaštítit, zlato moje :-)
Když ty máš to svý PS, já dám dnes taky, ok?
PSccino: Dobro asi vždy nezvítězí, o to větší štěstí, že FURT JE!!! A že se houževnatě drží... a třeba i mezi lítajícím kamením!!!
Krásnej den tobě:-)*

31.10.2023 09:40:09 | cappuccinogirl

,,,dobro je prostě dobré :)

01.11.2023 17:31:59 | jort1

Díky. Zas mám pocit, že nejsem úplně divnej.

31.10.2023 08:04:01 | Jan Kacíř

nemáš zač

01.11.2023 17:30:29 | jort1

ranní dávka ;) z kamenů se dá postavit parádní zeď

31.10.2023 07:22:29 | nehledaná

Jorte, asi se opakuju, ale tvoje péeska jsou ňamózní

31.10.2023 06:04:51 | Anfádis

...proto jsou to PS :-)

01.11.2023 17:30:03 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí