Je zvláštní vidět, jak dýchá les

Je zvláštní vidět, jak dýchá les

 

 

Pozorovali jsme z viaduktu, po němž odvážel vlak uhlí ze šachty, auta co projížděla pod ním.
Tak jsme viděli chlápka, co se štrachal mezi nohama své spolujezdkyni.
Jeden kluk nám pak vykládal, že chodí v noci lidem nakukovat do oken a to bysme teprve čuměli.
Když dospěl, tak si vzal krásnou zrzavou holku s čistou duší a měl s ní dvě děti.
Když se opil, tak jí vždy natloukl.
Možná, že neměl těm lidem čumět do oken.
Odkoukal tam tuze nepěkný věci.

To, že se vyboural automobil je nejčastější zpráva.
Je to informační rej jak na rohu ulice.
Koho to zajímá?
Už se rozdělují pokuty pro čumily, co si fotí na silnici neštěstí.
K záběrům si namixují hudbu flamenga a pak to pouští přátelům při domácích grilovačkách.
„Ty vole to byl brutál.“

Urovnala několik tužek a rozhlédla se třídou po všech těch malých židličkách.
Vzala housle a zahrála jim část Vltavy od Bedřicha Smetany.
Několik dětí se postavilo, protože si myslely, že je to hymna.
Odpoledne si zašla do lékárny.

PS.
Už jsem za svého života spotřeboval hodně kalendářů, ale nemůžu říct, že bych toho nějak moc věděl.
I když jsem se toho dozvěděl hrozně moc.

 

 

 

 

Autor jort1, 13.11.2023
Přečteno 92x
Tipy 34
Poslední tipující: Sonador, Jan Kacíř, jitoush, Fialový metal, Frr, Iva Husárková, Kan, Anfádis, nehledaná, Žluťák, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

****já si myslím Jorte...ST*

14.11.2023 09:49:17 | Frr

Hmmm, zase jsi trefil několik hřebíčků na několik hlaviček. :)

13.11.2023 18:01:50 | Anfádis

Nepěkné věci lidi zajímají. Ale jen když se dějí někomu jinému. Brutál mediál sociál pro hlupáky. :-) A pak si jdou do lékárny pro antidepresiva...protože "doba je blbá".

13.11.2023 13:14:10 | Lighter

Dnes máš tu miniaturu jak pohlednou ženu. Nevím kterou část "těla" zde mám obdivovat více.
Tak alespoň ten pohled na bouračku. Nedávno jsem viděl klip z Chicaga, jak při zjišťování identity policistka byla napadena mladým gaunerem, který jí na zemi tloukl pěstmi do obličeje natolik, že z ní stříkala krev. Okolo nich stálo šest adoloscentů, kteří kolem nich pobíhali s mobilem a cílem, natočit ten nejlepší krvavej záběr. Svět je divnej a tak nějak se nám z nudy smrsknul v touhu, býti křiklavou barvou na svém šedém pozadí.
A jen ještě malůstku. Slovo "štrachal se." Usmívám se!*

13.11.2023 11:34:40 | šerý

přesně

15.11.2023 08:54:46 | jort1

Nám "pomalejším" patrně jeden život nestačí. Jen bude náročné odfiltrovat tolik zbytného "vědění" ..

13.11.2023 09:38:44 | Vivien

život obsahuje vždy více životů

15.11.2023 08:53:52 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí