Zázrak zrození?

Zázrak zrození?

 

 

„Líbil by se Shakespearovi film?“ chytilo mě moje dvojče pod krkem, sotva jsme se dostali ven z dělohy.
„Byl by scénáristou? Byl by na něj někdo zvědavej?“ řval, ale nikdo mu nerozuměl.
„Tenhle bude pěknej divous,“ řekl doktor.
Opláchl si ruce ve vaně s kaprem a osušil si dlaně o černou kočku.

„Rentgenem den neprosvítíte. Tedy pakliže nebudou padat atomové bomby,“ usmál se povzbudivě na naší matku.
Začal jsem taky řvát, ale nebylo to nic než řvaní.
„Kati rozhodně nečinností trpět nebudou. Vypadá to jako, že jsme už poskočili, ale to jenom tak vypadá. Většina věcí kolem nás jenom tak vypadá,“ smál se doktor na naší babičku, která se pokoušela zacpat mu ústa třenou bábovkou.
„Víra v existenci. Existence ve víře. Nedostatečnost v kladení věnců,“ prskal doktor drobty bábovky na naše nová tělíčka.

„TO JSOU JEN KULISY. A co jsem potom já? Zvětralé mládí? Obrázkový toaletní papír? Někdo kdo padá?“ držel doktor nos mého bratra dvojčete a babička mě málem polila kávou, jak se ji pokoušela doktorovi vnutit.
„Můj ty Tondo kolenatej,“ rozchechtal se doktor, když se ho můj bratr dvojče, pokoušel kousnout.
„Zuby nemá, ale už po mě jde. Fakt divous,“ usmíval se, a pak s babičkou tančili po pokoji, když mu ona ukazovala, že má taky zuby.

PS.
Začal jsem opět řvát a bratr dvojče mě nakopl.
Zrození je zázrak?

 

 

 

 

 

 

 

Autor jort1, 01.01.2024
Přečteno 119x
Tipy 23
Poslední tipující: RadekČ, šerý, Ophelia81, nehledaná, IronDodo, Kan, básněnka, Marten, Žluťák, Anfádis, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tahle narození, jsou "jen" dvojčata. Ale co je to proti sedmerčatům Disney grupen porodu trpaslíků u kterých se pod lupou muselo zkoumat, zda-li je to holčička, nebo chlapeček. A chudák mamka trpaslíků, samej kluk - horník, a táta režisér.

Dnes si měl to dílo hodně výživný. Fakt pěkná práce!*

02.01.2024 00:48:08 | šerý

a Mišák Micky se dostal na volnou nohu

02.01.2024 18:03:41 | jort1

Je zrození zázrak? :)

01.01.2024 20:20:16 | Philogyny

já fakt nevím :)

02.01.2024 18:03:00 | jort1

Pěkná hra zrození, Čuk a Gek?

01.01.2024 18:16:59 | básněnka

tak to mě pobavilo :)

02.01.2024 18:02:40 | jort1

:-) !

02.01.2024 00:30:11 | šerý

Když se narodila má mladší dcerka, řekly mi sestřičky to samý: "Tohle bude pěknej divous". Tehdy jsem nevěřila ani trochu, dnes vím, že se nepletly:-):-):-)
Babička už se za mnou do porodnice nemohla zajít podívat, takže doktor byl bez bábovky i bez tanečků, ale snad mu to nevadilo, doufám, nahlas mi nic nevyčet:-):-):-)*
PS:V tvém případě je zrození dar světu:-) Modrýmu stopro:-)* Dík, že ses nechal vytáhnout z dělohy:-)*

01.01.2024 16:45:06 | cappuccinogirl

...já jsem z ní utekl :)

02.01.2024 18:02:07 | jort1

...rychlostí Zátopka,coooo???:-):-):-)*

02.01.2024 18:13:51 | cappuccinogirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí