Můj typický sen

Můj typický sen

Anotace: probudil jsem se do deprese a už jsem v ní zůstal. Mám zase začít brát AD? odpovědi prosím do komentářů.

Zdálo se mi že se do mne zamilovala 14-ti letá japonka s rovnátky.... já byl o 11 let starší ale to zjevně nebránilo tomu abychom spolu chodili do třídy...byla strašně roztomilá, ale ne takovým tím uhozeným způsobem, protože měla v sobě i něco evropského....celý vztah s ní se samozřejmě odehrával ve škole.....zdráhal jsem se s ní byť jen líbat protože nás při všem pozorovala třídní....říkal jsem jí: "dyž nás uvidí třídní jak se líbáme, tak nás hned rozsadí!" ona ale byla hrozně nedočkavá a dala mi okusit svá rovnátka...měl jsem v puse plno jejího nedojedeného japonského jídla.... to bylo docela sexy.... pořád na mě naléhala že jsem prý první s kým chce O TO přijít....já byl velice paranoidní a zdráhavý ale nakonec jsem jí řekl že teda může u mě přespat, ale s ničím dalším ať nepočítá....bohužel uprostřed noci tam naběhla yakuza a vzali mi jí, přičemž mě postřelili....byla to dcera jakéhosi bosse....i když jí měli, snažili se zničit i mě, a celou noc jsem musel odrážet jejich útoky pomocí lahví, klacků co se válely v obýváku a různých důmyslných pastí.... odrazil jsem je ale japonka nikde....nakonec mi poslali odříznutou její levou ruku, ke které byl přilepený vzkaz "už se nestarej." a tak sem pochopil že jsem zničil život další mladé, nevinné duši. teď mám depresi.
Autor Jiří Rýha, 19.01.2015
Přečteno 638x
Tipy 3
Poslední tipující: Jort, Lioness
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sny jsou důležité. Když nic jiného, tak jsou odrazem myšlenek, které přes den neuchopíš. Mohou být i víc, ale to je fuk (pokud si nemyslíš, že je to předtucha a přijde na tebe yakuza). Chce to nadhled, pohyb a vzduch. Hodně štěstí a sil. Dobrou noc a krásné sny.

19.01.2015 23:13:15 | ElaJah

tak tak. doufám, že to je reakce na Lioness, protože já osobně to samozřejmě vím.

20.01.2015 13:44:58 | Jiří Rýha

Vždyť to byl 'jen' sen.. mě se často zdá o vodě, potopách, řekách..... mám se naučit lépe plavat?

19.01.2015 14:34:25 | Lioness

jenže když se sen přenese do reality pomocí zůstanivší deprese, najednou se i ten sen stává trýznivou skutečností. vlastně nic u mě nedokáže vyvolat depresi tak spolehlivě jako sny....bývají ale krátkodobé, ovšem tahle se začíná velice znepokojivě prohlubovat.

19.01.2015 16:15:39 | Jiří Rýha

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí