Bassboti

Bassboti

Anotace: Je hluboko v noci, neklid zmítá krajinou mentální autobiografie, skladba se rozpouští v činnosti, kolečka v mozku zapadají a ty tvoříš, svátost prvního jasu nastavení...

 
Tisíce kilotun tnt v jedné hlavě. Hlavně na hlavní třídě. Palba do nevinných. Exploze křižují náměstí. Střepinové granáty. Ostřelovači s dlouhými teleskopy. Tříštivá munice. Padají hlavy. Střeva ztékají po kanálech. Elevace level sedm. Obrovská housenka na levé straně chodníku. Organické linoleum ve kterém se topí zbloudilí vojáci. Netvoři na strane padlých z instituce modla. Kvintesence chaosu na předních titulních stranách. Televize v oblacích z první ruky. Jen autoboti mohli změnit směr prostoupení. Na ramenou z adamantia měli neodynamické svozníky. Ty pulzovaly frekvencemi nad ulicemi zakázaného města. Létající oblaka. celá civilizace v plamenech. Hudba měla uhasit oheň a znovu jej zažehnout. Hudba která se stala Budoucností. Jedni říkali že to bude jinak. Mýlili se. Konec přišel skrze sonické vibrace. Jejich začátek. Jejich nová zhouba krásného velebení. Producent zítřka je bůh. Jeho tělo věčná láskyplná telekineze prostoru propojeného v čase. Jedenáct dimenzí. Klid před bouří. Dvanáct miliard mozků v jednom plánu. Zapřáhnuty přes oponu bytí do skupenství o kterém se dnes nikomu nesní. Jen jednomu před úsvitem jeho vzplanutí. Choromyslné plány na skoncování se životem. Probodené naděje a tvůrčí nenávist spánku. Andělé drží spoušť. Bassboti vplouvají do ulic. Mach tři. Čtyři. Konec alpha. Mír. Znovu nastal na Zemi mír. Vítězství rozumu a srdce. Porozuměli jsme našm krokům. Buďme zasvěceni v procitnutích...

Occulus riftus periculus individuae
Rok dvatisíce dvacet dva
muž a žena splynuli v jeden experimentální projekt
Vulva obrysy černé sémě
metamorfóza sluncí
zatmění fáze fetus
dimenze kvadrilión

Báze alfa okrsek 24
numismatické průčelí
mastodonti chaosu
diecéze distorzí a amenů
lumenenti kvintesence
atomy federace
korparace jménem My

objevili naše slabá místa
stali se námi
základna pro protejny
nukleony tekutých písků
vroucí sedimenty sopek







Autor Happyyz, 09.03.2015
Přečteno 864x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Něco jako Nostradámus? Myšlenek rychlý spád. Bohužel náš život vnímán jako nějaký pokus.

16.02.2020 15:11:36 | Ing. Václav Kovalčík chce zlepšit svět.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí