Dinosauří katastrofa

Dinosauří katastrofa

Anotace: Tak už konečně víme, proč už tu nejsou

Vesmírná tělesa nám hlavně v nočním čase přináší, není-li právě zataženo, krásné a inspirující pohledy. Ne vždy to tak ale bylo. Nám nejbližší těleso putující vesmírem je měsíc, který má velký vliv na dění na zemi, ale je i zodpovědný za vyhynutí dinosaurů. Měsíc se od Země neustále pomalu vzdaluje, ale nemáme se čeho bát. Ještě dlouho bude osvětlovat noční oblohu. Dá se vypočítat, pokud je rychlost vzdalování konstantní, kde se měsíc postupem času bude pohybovat, ale co je důležitější, kde se pohyboval v minulosti.

Takže matematickým rozborem lze dokázat, že skutečně stál na prahu vyhubení dinosaurů. Před mnoha miliony let, kdy se ještě dinosauři těšili nepřítomnosti lidského plémě, se Měsíc pohyboval jenom pár metrů nad zemí a upravoval na zemském povrchu vše, co mu stálo v cestě.

 

Dinosauři měli zvyk spát ve stoje,

jejich hlavy jim vysoko čněly,

Měsíc je nechtěně po hlavách bije,

O život tak přišli, aniž by chtěli.

dino

Autor banan, 01.11.2017
Přečteno 686x
Tipy 14
Poslední tipující: Frr, danaska, Kubíno, Iva Husárková, Fany, piťura, Anděl
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pořád žijeme, ale zabíjíme se něčím jiným.

13.02.2020 23:22:54 | Ing. Václav Kovalčík chce zlepšit svět.

Hříčka na zamyšlení, kterou rozhodně můžu a člověku v žádném případě neuškodí :-).

16.11.2017 21:12:07 | Kubíno

Týýý jo, tomu konečně říkám teorie :-)))
skromě přidám ST a doufám že mi přivezeš ukázat tu Nobelovku :-)

Pohodový den Franto :-)

01.11.2017 07:51:58 | klaun

Díky a užívej dne.

01.11.2017 16:10:27 | banan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí