Ba-al-a-la-jka

Ba-al-a-la-jka

PSY jsou vzteklí
a hladoví...
OP kde je banán
se asi nedoví...
S kým si to hrají
nikomu nepoví...

Autor reprodrozd, 05.03.2022
Přečteno 281x
Tipy 4
Poslední tipující: Jan Kacíř, mkinka, Sonador, Fialový metal
ikonkaKomentáře (18)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sestřičky i drozde zpěvný.
Jedné věci ... buďme věrní.
Poselství o soužití a lásce.
Kdoví co ... je ještě v sázce !!
Každý máme jiný zrak ...
A proto vlak !
Vidíme ...
Vidíš ...
Vidím ...
A to je ... až tak kruté šílenství !!!

PS:
Jsme již čtyři ... co si pouze myslí ... jak poselství bytostem předat.
Ani jeden z nás nemůže být prorok !
Přesto souzní ... naše VÁGNÍ.
Chceme aby se láska neztratila!
Ať štěstí s rozumem neutíkají!
Aby byl klid a mír.
***
Bez hyen vládnoucích nepředstavitelnou mocí.
Bez ďáblů u koryt.
Bez skřetů a pomatených.
***
A nechme žít 'vše" co zrodilo se.
Vše jen v "jejich království".

PA PA a bděte.

06.03.2022 13:50:04 | Fialový metal

za připomenutí Zélanda moc dík...

06.03.2022 09:24:28 | Sonador

Tak-Tik ...
Utíká ..
Čas.

06.03.2022 05:34:55 | Fialový metal

https://zdravi4u.cz/kyvadla/?fbclid=IwAR3DRznKFxDqIAv83N6uUcWzQTek-pl7jvmBB-At56HnD-ry70pCxrNGCro

06.03.2022 08:50:08 | reprodrozd

Tak ti nevím, jestli existují pozitivní kyvadla:) pokud budu mít snahu přemýšlet nad tím, dojdu do bodu, že jsem sama sobě kyvadlem a různá náboženství a sekty slouží člověku do okamžiku vnitřní dospělosti, tak to prostě je. Většina lidí má v sobě strach a tak a hledají ochranu venku a proto se připojují ke ,,kyvadlům,, je to oboustranný vztah:) řekla bych, že existuje jak osud tak i svobodná vůle...a zkus vzít nezralému člověku sošku ježíše, nemá to cenu...takže si můžeme tak leda naordinovat trpělivost, dobrou vůli, klid, shovívavost a jiné dobré vlastnosti :.)

P.S. Svět se houpe jako kyvadlo, co se v jednu chvíli zdá ,,dobré,,, v druhou chvíli ti může připadat ,,zavrženíhodné,,.

06.03.2022 09:10:36 | paradoxy

se obávám sestřičko, že v tuhle chvíli jde asi spíš o to, že jsme uvedli do pohybu velmi destruktivní kyvadlo a bojím se, že ho už nic nezastaví, protože brání tomu, abychom viděli pravdu... jsme v začarovaném kruhu? ...ztrácím optimismus:(
...výzvy k obrácení se k lásce se míjí účinkem?

a byla bych opatrná na to, hodnotit, kdo je, a kdo není zralý, mnohdy se nám věci jeví nějakým způsobem právě proto, že my sami zralí nejsme, i když věříme, že ano...

no nic, já ještě skoro spím, tak měj klidný a pěkný den:*

06.03.2022 09:30:57 | Sonador

No víš sestřičko, já si nedělám starost, protože to nemá cenu...tím nechci říct, že nesoucítím s lidmi, kteří jsou tím zasaženi, doufám, že je mi rozuměno. Ale vrať se zpět do historie, tam to všechno je. Vznik, vzestup a pád...a znovu vznik, vzestup a pád...nejsem naivní. Ale v destrukci se skrývá něco moc cenného...

No a k tomu tvému, abych byla opatrná ke svému hodnocení zralosti, nemusíš to vztahovat na sebe:) zkusím to podat jinak. Když vytrhneš násilím někde v pralese člověka, který se modlí ke své dřevěné sošce, ublížíš mu tím, vše má svůj čas.

Taky ti přeji klidný den a pěkný den :*

06.03.2022 09:44:10 | paradoxy

já se taky nebojím, a celou dobu odmítám hrát tu kolektivní hru... a je nás víc, jen prostě možná je nás málo, proč si to nepřiznat?;)
jde mi o to, že by bylo stačilo, kdyby lidi přestali nenávidět, ale ten vlak je prostě moc rozjetý...

k tomu dalšímu... představ si jak by asi vypadala opravdu osvícená společnost lidí... je možné, že by nám připadala primitivní?;)

ano, je pravda, že vše má svůj čas, na druhou stranu, ani děti nenecháš vyvíjet se bezprizorně a samospádem, obzvlášť kdyby to mělo mít špatný dopad na celek...

destrukce... chmmm, tak krize je dobrá, je to příležitost k růstu, jen je škoda, že nejsme schopni pochopit, že by to šlo i bez toho... a pak je to otázka míry... že dostaneme, co chceme a zasloužíme, je jasné;)
co ale není vůbec jasné a jisté je, že to povede k pochopení, nebo probuzení... a opravdovému soucitu...

06.03.2022 09:56:34 | Sonador

P.S. jde o to, že díky tomu, že jsme vláčeni emocemi, nedokážeme - a historie je toho důkazem, jak správně připomínáš - rozpoznat skutečné zlo a proto ho tak často nakonec následujeme...

připomnělo mi to něco co řekl Martin Niemöller:

Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem; nebyl jsem přece komunista.
Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem; nebyl jsem přece sociální demokrat.
Když přišli pro odboráře, mlčel jsem; nebyl jsem přece odborář.
Když přišli pro Židy, mlčel jsem, nebyl jsem přece Žid.
Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat.

06.03.2022 10:12:07 | Sonador

Kolektivní hry se hrají do chvíle, než člověk pochopí, že je sám:) pak už není co hrát:)

Jo vlak je rozjetý, protože jsme stále napůl zvířata a byla nám dána moc. Odmítám být v tomhle vlaku, radši půjdu pěšky:)

S tou soškou nebylo pochopeno, nemluvím o dětech, které se mnou žijí od narození. Mluvím o tom, že když vytrhneš něco násilím z jeho navyklého prostředí, ublíží mu to...Co se týká celku, ani ty ani já nemáme schopnost hodnotit to, na to nemáme... takže své děti můžu mít akorát tak snahu vést k slušnosti, k pravdomluvnosti, k upřímnosti...a stejnak je to ve finále na nich, co si vyberou a jaké budou.

Lámu si hlavu s tím, co máme pochopit, k čemu se máme probudit a co je to soucit. Každý o tom mluví, ale definice nikde :D To je jen já si myslím to a jinej řekne a já si myslím, že to je tohle:)

06.03.2022 10:10:19 | paradoxy

je možné, že mi nerozumíš?;)

s těmi dětmi to byla metafora...

svět funguje podle nějakých zákonitostí a to prostě okecat a relativizovat nejde... a ano je to individuální cesta...

...Pravda Je... a je docela prostá...

vzhledem k tomu, že moc nenasloucháš, tak už toho nechám ju?:)

to s tím vlakem se mi líbí... tak klidnou a požehnanou neděli:*

06.03.2022 10:17:46 | Sonador

No bohužel ti skutečně nerozumím...a to se ti snažím naslouchat:)

Tak zkusme odpovědět na otázku, co že to máme pochopit a k čemu se probudit společně:) třeba to bude psina:)

Ještě jednou i tobě požehnanou neděli a klid v duchu:*

06.03.2022 10:28:45 | paradoxy

:D ty to vracíš na začátek... navíc fokus na detaily... hele, knihovny jsou plné filozofický, spirituálních a duchovních textů na tohle téma, je zbytečné s tím teď tady začínat...

...navíc spolu víceméně souhlasíme, si myslím, že rozhovor bude lepší, než psaní;)

...ale myslím, že to na co se ptáš, už hodně dávno někdo dokonale vyjádřil:

„Kdybych mluvil jazyky lidskými i andělskými, ale lásku bych neměl, jsem jenom dunící kov a znějící zvon.
Kdybych měl dar proroctví, rozuměl všem tajemstvím a obsáhl všecko poznání, ano kdybych měl tak velikou víru, že bych hory přenášel, ale lásku bych neměl, nic nejsem.
A kdybych rozdal všecko, co mám, ano kdybych vydal sám sebe k upálení, ale lásku bych neměl, nic mi to neprospěje.
Láska je trpělivá, laskavá, nezávidí, láska se nevychloubá a není domýšlivá.
Láska nejedná nečestně, nehledá svůj prospěch, nedá se vydráždit, nepočítá křivdy.
Nemá radost ze špatnosti, ale vždycky se raduje z pravdy.
Ať se děje cokoliv, láska vydrží, láska věří, láska má naději, láska vytrvá.
Láska nikdy nezanikne.“

1Kor 13, 1–8

tak papa*

06.03.2022 10:43:58 | Sonador

Děkuji:)

Napsala jsi to krásně a vrací nás to na začátek:) netřeba se starat o to, jak to dopadne. Pochopeno? :)

Papa

06.03.2022 10:48:59 | paradoxy

mám tě ráda;)*

06.03.2022 11:10:34 | Sonador

A o to jediné jde, já tebe taky :*

06.03.2022 11:15:00 | paradoxy

https://psychologie.cz/civiliste-v-informacni-valce/

05.03.2022 17:59:13 | reprodrozd

S odkazem už chápu, co tím chtěl básník říct. Bohužel s tím člověk moc nenadělá. Ale snaha se cení, i kdyby to jen jednoho oslovilo:)

05.03.2022 18:17:31 | paradoxy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí