ze snáře / A.H.

     ze snáře / A.H.

Anotace: ..Jortovo triko

 

 

 

 

     ..Všechno dává perfektní smysl. I tahle rozlehlá budova plná místností které míjím na cestě za svým cílem. Vím, že to potřebuje a tak se nebojím hledat. Otevřenými dveřmi prázdného nehlídaného pokoje to zahlédnu a vejdu, abych to odnesla. A.H. tu není, ani jeho muži nejsou nikde nablízku. Posbírám všechny STRENG GEHEIM složky v barvě Davidovy hvězdy a najednou vím, že o mně ví. Utíkám, tak mě muži A.H. honí a že  mě honí, chytnou mě chvíli po té, co vběhnu do pokoje, kde se chci schovat. Stihnu odhodit složky za opěradlo vysokého křesla, které stojí v rohu. Jak ty složky letí vzduchem, stanou se z nich moje červené a zelené polštáře a zapadnou.

 

     Mučí mě. Vím o tom, protože to dělají vždycky, ale vlastně nic takového nevidím ani to na sobě necítím. Přesto kvůli mučení nakonec odevzdám všechny špuntovky a zásobu špuntů z tajné skříně, aby s tím přestali.

 

     Najednou je v místnosti dalších sedm nebo osm žen a A.H. ke všem vlídně a s laskavým úsměvem promlouvá. Všechny nás zve na nějakou oslavu – pořádá pro nás hostinu s tancem. Znám tu masku vlídnosti a laskavosti z rubu a nevěřím mu. Pochopím, že nás chce zmanipulovat kvůli blížícím se volbám a postavím se k němu čelem. Dívám se mu do očí a vyčítavě k němu hovořím a v tu stejnou chvíli vím, že to je obrovská chyba, že mě nechá odstranit, aniž by odložil svou masku. Přesto musím mluvit pořád dál a dokonce zvyšuji hlas. Vidím jak jeho muže a ještě víc moje ženy zachvacuje panika. Mají plno strachu, tam kde on má šílenství. Vidím spoustu hnědých očí a každé jsou jiné. Všichni víme, co se stane.

 

     A.H. se nakonec opět usmívá a já slyším chraplavý sykot jeho hlasu: „Stejně si s vámi jednou pořádně zatančím..“

 

  

 

 

 

 

Autor hanele m., 21.07.2014
Přečteno 449x
Tipy 18
Poslední tipující: Isquieasuus, Zdeněk Farkaš, Radhuza, J's .., Sarah, Pamína, básněnka, Amonasr, Jort, Hesiona-Essylt, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pěkně napsané, mě to neděsilo, představil jsem si klidnou jdoucí za svým cílem..

21.07.2014 22:08:57 | J's ..

To je dobře, hanele, že jsi to hodila na triko Jortovi, on pořád tak znepokojuje, že si nic jiného nezaslouží :-)

21.07.2014 20:27:26 | Pamína

...to jsi mě tedy zaskočila...koukal jsem jako blázen, co to vidím na monitoru..:-)...no ale to jsi musela být ráda, když jsi se probudila... někdy dokáží být sny pěkně drsné...ale já jsem nevinej...:o)

21.07.2014 15:01:42 | Jort

dosvědčuju tvou nevinu - já mám výborný sny odjakživa a nékolik lidí se téšivalo na mé ranní vyprávěnky.. aj mám několik výpravných zapsaných v zásobě :o)

21.07.2014 15:48:23 | hanele m.

...tak to se těším na další...já mám sny hodně rád...tu naši pararelní existenci...:o)

21.07.2014 16:50:27 | Jort

To je jakýsi děsivý sen...

21.07.2014 14:51:51 | Hesiona-Essylt

nejzvláštnější na tom bylo, že jsem tím snem proplouvala úplně lehce, jako že seě to netýká - nic jsem necítila, jen jsem pozorovala a analyzovala a všechno věděla - noční můry mívám jiné, ani ne tak obsahově, ale pocitově

21.07.2014 15:43:37 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí