Moje kočka se asi zbláznila.

Moje kočka se asi zbláznila.

Anotace: Už měsíc mi nosí "myšky".

Naší Nikitě asi přeskočilo. Jinak si neumím počínání v jejích 17ti letech vysvětlit.
Už téměř měsíc mi s hlubokými mrouskavými pazvuky přináší různé věci.
Začalo to zapalovači, kterých mám víc a jsou položené na různých místech, abych je měla po ruce, až si budu chtít zapálit voňavé retko.
Myslela jsem si, že mi je nosí, abych si dala cígo.
No jo, jenže pak mi začala nosit propisky. Přemýšlela jsem proč.
Mám snad začít psát? A komu? A co?
Tak na to jsem nepřišla, ručně již téměř nepíši. Mám přeci počítač, ne?
Asi před 14 dny mi začala nosit kolíčky na prádlo, které jsou v košíku na balkoně.
Za večer, chytá jí to nejvíc večer, mi s rámusem mrouskající kočky nanosí, až sedm kolíčků.
Co mi chce asi říci tímto?
Včera mi k počítači přinesla propisku a za ní vzápětí mast Framikoinu, kterou jí mažu vyžrané cestičky pod slzícími kukadly.
Hmm, co chce?
Mám snad někam napsat, jak jí vyléčit už dlouhodobě slzící očička?
Nic na ně nepomáhá, žádné oční kapky ani masti.
Tak vám tedy píši a prosím, kdybyste někdo věděl, co s těmi jejími kukadly, aby přestaly slzet, budu vám vděčná.
A Nikitka také.
Autor vandule, 14.09.2014
Přečteno 578x
Tipy 8
Poslední tipující: básněnka, Jort, jitka.svobodova, Lůca
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kočky maj tucha...propiska ducha
framikoin heřmánek
kolíček pro spánek:-)
náš kocour dneska dostal mazlivou
div si neztrhal dáseň při předení a celej den mňoukal, ten koukal:-)

14.09.2014 18:36:17 | básněnka

Hehehe, tak si také užíváš s čučulínem co? :D

15.09.2014 17:32:58 | vandule

Jo je to modrej britskej kluk:-)

15.09.2014 21:40:18 | básněnka

:D Ať je zdravá jako rybička a mějte se rády :D

16.09.2014 01:24:16 | vandule

...nemám tušení jak pomoci tvé kočičce, ale ten váš kontakt má v sobě cosi, co nás převyšuje...:-)...výborně napsané...:-)

14.09.2014 12:59:24 | Jort

Děkuji moc ♥

15.09.2014 17:33:27 | vandule

nemám pro tebe radu...mému pejskovi také slzí oči a nic nepomáhá...za lásku ke kočičce ST***

14.09.2014 12:22:35 | jitka.svobodova

Jituš nevadí, i soucítění pohladí - děkuji ;)

15.09.2014 17:33:59 | vandule

Zkoušeli jste to vyplachovat borovou vodou? To občas zabere...

14.09.2014 09:58:11 | iluzionistka

Borovou vodou tedy ne. Ale už jsme vyzkoušela kapky i masti, co mají v lékárně a nic. Nevím jestli to třeba nemůže být věkem. Šla bych k veterináři, ale od té doby, co jsou to jen hnusní vydřiduši, je nemám ráda. Jen co musím - pejsek injekci na vtzeklinu a šmitec!

15.09.2014 17:35:59 | vandule

Jo, tomu rozumím, my máme spoustu zvířat a vím, jak drazí dneska veterináři jsou :( Ale není dobré zkoušet všechno možné, je potřeba zjistit příčinu a podle toho nasadit nějaký lék. Protože třeba Framikoin je spíš na zánět a pokud nemá zánět, tak nepomůže. Nejsem veterinář, takže nevím, jestli to může být stářím, ale možná bych tipla i nějakou alergii, jestli kočička není v prašném prostředí, roztoči, pyl a podobně.
Ještě mě napadly umělé slzy zní to divně když její problém je vlastně slzení, ale může to být právě protože má moc suché oči. Je to dražší, ale možná by to mohlo zabrat. Veterinář by byl nejlepší, ale naprosto chápu, že ty poplatky za každou blbost jsou děsné. Každopádně držím palce, ať se to zlepší :)

15.09.2014 18:08:17 | iluzionistka

Jasně, ale já mám kočky dvě a drží se u sebe. Takže pokud by jedna přišla do styku s něčím, co jí slzení vyvolává nebo vyvolalo, měla by to podle mě i ta druhá. A ta je v pořádku. Ach ho. Framykoinem jí potírám jednoui denně jen vyryté, mokvavé rýhy pod očičkama a funguje to. No uvidím, možná se nakonec rozhodnu dojít k veterináři, ale asi pouze vyhodím peníze. Nic jiného, než mi prodala děvčata u nás v lékárně na oči neexistuje.

16.09.2014 01:28:55 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí