TV Reklama

TV Reklama

Anotace: Úvaha, kam se to ženeme ?!

TV Reklama

Už brzy zahájí provoz nový TV program.

Příklad jednoho vysílání. Jedná se o divadelní představení Romeo a Julie:

20:00 - Romeo pokleká pod balkonem Julie. Julie přichází rozzářená. Romeo zvedne zrak a řekne Julie, miluji Tě !

20:03 - Naskočí reklama (auta, léky, kosmetika, atd )

20:56 - Reklama končí

20:57 - Julie sklopí oči a vzdechne. Já Tě miluji úplně nejvíc !

21:00 - Naskočí reklama ( obsah se opakuje )

21:56 - Oba jsou velmi vzrušení a posílají si vzdušný polibek.

21:59 - Naskočí reklama ( obsah se opakuje )

22:02- Oba pláčou štěstím.

22:55 - Naskočí reklama ( obsah se opakuje )

A vy už tušíte další průběh...............

 

Autor pocit, 11.03.2019
Přečteno 303x
Tipy 7
Poslední tipující: Kapka, jondys, Donne, Lighter, šerý
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Právě jsem vylezl z finského sudu, jak na štítku natištěno, vyroben ve Vilniusu. Ti kluci rybářští se dřevem umí, tak proč ne, že jo?
V sudu bylinky /Eukalypt, Tužebník jilmový, Levandule/, voda 29, vzduch 2C. Všude tma, jen mezi borovicema září almárka ISS. Ticho, klid.
Je to má volba.
Někdo radši blikající nástěnku s okoralým včerejškem, nic proti tomu.

11.03.2019 20:31:52 | Lesan

Já si vzpomínám na jednoho ředitele české soukromé americké tv a jeho Volejte řediteli...Ten měl názor, že základní program každé televize je prodej reklam, ty vydělávají peníze dle sledovanosti a aby je lidé "mohli" sledovat, je třeba je nalákat nějakým atraktivním filmem či seriálem. Hádejte o kterém úspěšném bohatém oblíbeném mediálním mafiánovi a jaké tv mluvím? :-))) A myslím, že od té doby jsme hezky pokročili...!

11.03.2019 13:26:27 | Lighter

Reklama je zdravou výživou finančních toků. Na empatii lze stavět. Na hrůze lze stavět. Na stádizmu lze stavět... Až do doby jednoho večera, kdy před svléknutou ženou... nelze stavět.
Odpady se hromadí a blbost neklesá. Tedy, nemoralizuji. Jsem flexibilní chameleon. V lidském stádu přežívám a jen bééékám.

11.03.2019 13:08:47 | šerý

haha jo a člověk z teho filmu nema nic :D

11.03.2019 12:56:08 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

hahahaá tyjo přesně:DDD

11.03.2019 12:55:55 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí