VeSmír

VeSmír

Anotace: ....a dotýkat se....

 

Pod nebem dotek

paměť slova

otisky z hlubin

co Láska snová

ručiček tkaní

proudivý útek

vískání v dlaních

pro Světla nová

na Zemi skutek

na nebi /z/Nova

pod Klidem smír

vzpomínka letMá

na vesmír.

Zemitý  dotek.

 

Autor jitoush, 07.12.2022
Přečteno 179x
Tipy 19
Poslední tipující: Helen Mum, Lůca, Sonador, Frr, Iva Husárková, šerý, zdenka, mkinka
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásná báseňka, milá Jituško :-)

12.01.2023 20:10:35 | Helen Mum

Spousta jemného a moudrého hraní se slovy. Jde z ní klid. Líbí se mi.

08.12.2022 17:50:28 | Kumiko

...To mě těší,že to tak vnímáš.....Ji./úsměv/

09.12.2022 21:34:31 | jitoush

Jituško milá... překrásná... ať dotkne se nebe zázrakem*

08.12.2022 15:41:02 | Sonador

.....Děkuji milá Sonn.....za zrakem snad proměňuje se a nebe se zemí v nás....prosluněno.....Ji./úsměv/

08.12.2022 17:34:27 | jitoush

díky bytostem jako jsi ty, určitě ano...*

09.12.2022 10:11:58 | Sonador

....Jsem "učedník".....Ji./úsměv/

09.12.2022 21:35:31 | jitoush

ACH jitoush-ko, moc Tě obdivuju, jak dokážeš předávat perlivou radost slovy...
/mám teď nějaký fyzický+chvílema duševní trable-A HLE PŘEČTU SI TVOU JI-TULÍNÍ BÁSEŇ A JE MI ZAS DOBŘE U SRDÉČKA/ DÍKY ŽENODÍVENKO POVAHY ARCIARCHANDĚLSKÉ..
PS šlu Ti nejrůznější políbení z hlubin svého vděku, jitous-hko milá***ST*

08.12.2022 11:02:25 | Frr

...A já z hlubin svého vděku DĚKUJI......Ji./úsměv/...a přeji Ti,aby Ti bylo lépe a lépe.....Frráčku Jarabáčku...jen trocha prosím roztáhni křidélka,co zbývají....jen tak lehounce,jak zmůžeš...a už jen tak vypadnou zátěže včerejšků pro ten zářivější dnešní den...

08.12.2022 17:28:38 | jitoush

Ach ta veršovaná smělost* Krása tvůrčího ducha!
No však jistě te osahavá, má virtuální radost z tvého vyznění. Jsem rád, že jsem tě malonko sobecky postrčil, a překonalas únavu. Promiň, Jtuško, ale byla by škoda zdejšího chybějícího barvitého střípku poezie. Odpočívej, ale z klínu ti ruce pozvednem, to si piš! Ehm, oprava. Tak piš!
Ten titul báseň předurčuje a dílo ji tvrdí. Jako by bavlnkou prošíváš lidské z vesmírem. Jo, lidská duše má velké rozpětí. Víš, nemám už zájem o vědecké zkoumání vesmíru. Pro mne, je toho až nad míru.
Chtěl bych si uchovat jeho tajemnou tvář. Jednou se posmrtně po hvězdách toulat. I tebe tam potkat, jak sedíš na vesmírném pařezu a máš ve vlasech půvabnou čelenku květů měsíčků. A fantazie by žárlila, kdybys mě pohladila a řekla. Posviť mě nedaleký. Ať dál k slunci směle kráčím a neškobrtnu...
Tak prima. A mám radost, že jsem si mohl u tebe počíst*

07.12.2022 23:45:20 | šerý

.....Budu se těšit,až Tě někdy potkám v mezihvězdném prostoru,u vesmírného pařezu
vztyčím velkou modrou vlajku a budeme do vesmíru posílat poetická vyznání a verše,trošku si zajamujeme a bude to krásný nebeský poetický jamsession,bude nás tam víc.....ale myslím,že pár setkání tady ve fyzičnu,na Zemi,ještě stihneme Šeráčku,vyměníme si poetické pohledy třeba na našich čteních/úsměv/.........no mám teď takovou malou poetickou vlnku,mé zážitky a pociťování z nich vycházející prostě krapet sedají a než vše opět dospěje k povrchu,tak uteče trocha vody a "muší"prostě být ty konstelace......Dnes jest úplňkově,a tak ještě nenápadně něco možná vsunu do spodního pole.../úsměv/....a neboj...můj svojský závan ještě pocítíš....tady i tam........společenstvo Poetických duší.....Ji./úsměv/P.S.A jsem ráda,že jsi rád...

08.12.2022 17:26:17 | jitoush

po paměti … jako děti … úsměv.z

07.12.2022 23:18:47 | zdenka

....Ano...ano....děti......když ručkama tleskají od ucha k uchu s úsměvem.....Ji.

08.12.2022 16:40:24 | jitoush

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí