Přátelství vs Láska

Přátelství vs Láska

Anotace: Příběh o lásce a přátelství a omlouvám se za chyby.

Mezi přátelstvím a láskou je velký rozdíl nebo ne? Co je vlastně lepší kamarád vs láska?.... Můj názor je uchovaný v srdci a nehodlám ho vydávat na povrch. Teď ale se dostaneme k příběhu Megan která se momentálně stěhuje do Prahy. Jede v autě.. poslouchá písničky.. ale zárověň jí chybí starý přátelé z jejího města... Všichni jí přejou ať si najde další nové přátelé a ať se jí tam líbí.. Megan bude 15 a chystá se na střední... Zítra bude první den na střední a má nervy. Mark je kluk vychovaný městem.. Žije v Praze a každý ho tu zná.. a půjde na stejnou střední na kterou půjde Megan ale vůbec se neznají... Nicol další dívka která půjde na stejnou střední. Ona je nejlepší kamarádka Marka .Proč vám o nich říkám? Uvidíš dál.. Megan přijela do nového baráku a začla vybalovat. Zítra je první den na střední pro všechny tři. Nicol se držela Marka. Nikdo nikoho neznal jen Mark a Nicol se znali a šly se hned seznámit Nicol je totiž taková rebelka. Uběhlo pár dní a Mark poznal Megan a chtěl s ní jít na zmrzku. Megan ho neodmítnula :) .... Docela si dost pokecali :) Markovi se moc líbila ... Megan měla zase radost že si našla kamaráda na střední...O týden později si k němu sedla na příroďák a prokecali celou hodinu. Nicol si připadal odstrčená od Marka... Mark se svěřil Nicol s tím že by chtěl s Megan chodit. Nicol ho podpořila ale uvnitř byla rozlobená ona byla trochu sobecká chtěla ho jen pro sebe... Už to byly dva měsíce co takhle Nicol odstrkovali a trávili čas spolu a spolu... Nicol jednou šla za Megan chytla jí za ruku a řekla jí že ať si dá od Marka pohov že holku má. Megan byla z toho špatná že jí takhle balí a má holku. Mark ale žádnou holku neměl Nicol byla až moc sobecká... Mark chtěl večer s Megan volat na skype ale ona mu řekla že nechce že si radši půjde zaběhat... Mark si říkal co jí je?. Co se stalo... Volal s Nicol a ptal se jestli neví co se Megan stalo.. ona řekla že neví.. Další den ve škole si povídali a on se jí zeptal co jí včéra bylo a ona né nic... Mark se jí zeptal jestli nechce jít odpoledne do parku.. Řekla že asi ne... Mark: Prosím jestli mě máš ráda přijď tam v 3 na lavičku musím ti něco říct, Megan celé hodiny přemýšlela o tom jestli řekne že sní chce chodit nebo nemá jí rád nebo co se sakra děje?.Mark tam čekal hodiny a ona nepřišla.... čekal tam do 7.. Jediný kdo tam přišel byla Nicol a řekla co tu dělá a Mark jí řekl že jí má rád.. a že na ní počká klidně do noci... Ona sem nepříde.. řekla Nicol ... Mark: Proč?! Nicol mu řekla všechno že lhala proto aby si ho uhlídala ale ona věděla že ho tím ztratí.... Mark byla naštvaný a odešel.. Běžel za Megan a řekl jí že žádnou dívku nemá a že jí má moc rád a že Nicol si to vymyslela... Nevěděla komu věřit ale prostě srdce jí nedalo obejmula ho... Megan:Jsem tak ráda že to není pravda! Nicol ho Měla ho ráda.. a má doteď ale přeje jim to je ráda že je Mark šťastný.
Autor happystar11, 05.03.2014
Přečteno 423x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí