8.5.15

8.5.15

Nejspíš si budu muset změnit přezdívku... proč? protože nejspíš nemám bipolární poruchu! jo, je to tak a věřim, že ste z týdle zprávy všichni strašně šokovaný... hned vysvětlim, proč tomu tak je...

Už dlouho se mi nezdál postup mýho psychiatra jako dobrej. Přece jenom, když se váš stav za čtyři měsíce, co do sebe dopujete horu prášků, nezměnil, zdá se něco špatně... Tak jsem včera "dala  řeč" s jiným panem doktorem. Ten mi vysvětlil, že člověk v období mánie má z věcí radost, že ho plně uspokojujou, že se cejtí středem Vesmíru a že může všechno, že je prostě nepřemožitelnej a plnej enrgie... což já nikdy neměla... abych to zkrátila, udělali sme si test příznaků depresivního člověka a splnila sem asi 85%... Za necelý dva týdny jedu na vyšetření, kde se konečně rozhodně, co mi vlastně je a konečně začne cílová léčba.

Tak mi držte všichni palce, díky :)

p. s. už čtyři měsíce mi je každej den blbě, občas sou dvě hodinky, kdy se vyjasní... eště musim ten hnus nějakej čas vydržet ale ted už fakt věřim, že se nasadí správná medikace a bude.

 

Přeju Vám hezkej pátek a mějte se pěkně. Zejtra se ohlásim snad s méně depresivním příspěvkem.

Autor bipolárník, 08.05.2015
Přečteno 351x
Tipy 4
Poslední tipující: knihomolka, Jort
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...znám to...když dostaneš ty správný tablety, tak by ti mělo bejt lepší...

08.05.2015 21:08:48 | Jort

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí