V kruhu šikany

V kruhu šikany

Anotace: Boží mlýny melou pomalu,ale jistě!

Jò,byla to velká láska!Měla být do smrti a přežít všechno.No,nepřežila.Rozešel se se mnou a začal mně nenávidět.A aby toho nebylo málo,postavila se na jeho stranu spolužačka a začali.... Začali s tím nejodpornějším!Se šikanou!
Noc,co noc se mi o nich zdálo sny.Probouzel jsem se s hrůzou z toho,že musím do školy.Já,která jsem dříve školu milovala.
Mamka o všem věděla,ikdyž netušila,jak je to hrozné.Aspoň mě nechávala doma.Do školy jsem chodila minimálně tedy.Ale když už jsem tam byla,tak to byl horror a stejně jsem většinu hodin strávila na záchodě.A pokud jsem tam nebyla,tak mi volali.
Došlo to tak daleko,že jsem se pokusila o sebevraždu. Učitel si toho všiml a konečně to někdo začal řešit. Přešla jsem do vedlejší třídy.Sice to pokračovalo, ale naštěstí v menší míře.
Už jsou prázdniny,ale občas je potkává a stejně se jich pořád bojím.Ale dalo by se říci, že je konec!
Tímto příběhem bych jen chtěla říct, ať nejen,že to někomu řeknete,ale začnetě to řešit,dřív než bude pozdě!
Autor koblihaska, 22.07.2015
Přečteno 322x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hu..dobře, žes to napsala...

22.07.2015 20:27:41 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí