4/10

4/10

rozhodl jsem se dělat důležitá rozhodnutí vždycky až když už jich není třeba. šetří to nervy a vlastně i čas, protože se tím nemusím zabývat, a když se tím zabývat můžu, tak už v podstatě nemusím. dnes jsem zabil draka. v sobě ho nosím pár let a vím, že bez něj nebudu jako dřív. pokaždé, když z něj něco odpadlo, řídil jsem svůj život víc já než on, a to je vlastně veškeré to peklo. jsem kacíř?

další zimu už nedám. je mnohem víc stínu než loni. jsou delší. a mraky temnější. po západu slunce je tma déle než před lety. ty mraky mají oči a dívají se. pátrají po náznacích strachu. ale když jsem doma, tak mě nevidí, protože okna mám polepená lepenkou. nedalo to moc práce. vím, že je bezpečné být venku ale jakmile zavane chladnější vzduch a paprsky jsou kolmější, je třeba jít domů a ukrýt se tam. být v bezpečí. doma mi nic nehrozí. přesto se bojím. přepadají mě stavy uzkosti, ale taky se umím radovat, hlavně přes den. den je super, noc je hnusná. stromům a větvím narůstají po setmění chapadla, mávají mi před očima. asi na rozloučenou. věděl jsem, že stromy mě nikdy nemůžou chytit, věděl jsem, že stíny nejsou živé a že draci neexistují. věděl jsem, že mozek je jen hmota který pracuje. která si uvědomuje. která si vytváří. všechno je kolem moc blízko a těsné a běsnící krvinky možná budou chtít žrát mé tělo. kdo to ví? tady už nepomůže nic, tady už pomůže jen skočit do propasti mezi nohama. všechno je jedna velká tuhá hmota, která se chce infiltrovat do těla, nahradit krev a řídit můj život. jsem baterka, monočlánek v životě druhých. dívám se škvírou v kartonu oknem na poslední zbytky slunce a každý večer si připadám jako hrdinové filmu černočerná tma. slipperman už neutočí. možná se tmy bojí taky, možná chodí jen s nočním světlem. každý můj stín jeden po druhém umírá v náručí žen. já už nejsem já. já jsem jenom písmena, slova, ale nejsem činy, skutky. žiju mnoho let a je to jako bych žil jenom jeden jediný den.
Autor CoT, 09.09.2015
Přečteno 376x
Tipy 10
Poslední tipující: Frr, bogen, Jort, hanele m.
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako osobní deníček deprese? závislosti? Vnitřní chmurný dekadence? to není zlý, akorát ta forma bez dodržování pravidel jazyka mi nesedí, je to pro mé kvůli tomu takové nepřehledné

19.12.2015 23:11:32 | Papagena

že zrovna ty se vytasíš s pravidly, to mě překvapilo. no..prostě jsem to napsal. buď se s tím někdo popere, nebo nepopere.

19.12.2015 23:13:03 | CoT

Spíš jsem měla na mysli tou formou a pravidly: odstavce, rozvrhnutí textu, interpunkce

20.12.2015 00:18:20 | Papagena

věděl jsem, co tím myslíš, a odpověděl jsem ti tak, abys to pochopila. ale nevadí, pro tebe udělám cokoliv, takže.. tyhle čísla jsou tady tak, jak přišly. ani překlepy jsem neopravoval. prostě jsem je tak chtěl mít zakonzervované. když normálně píšu, je text nejdřív jedna chyba za druhou, protože ho ze sebe skoro chrlím, potom opravím překlepy, odstavce, všecko všecičko a pak zveřejním. a po zveřejnění asi ještě stokrát přepíšu. ale tady jsem se tomu chtěl vyhnout.

20.12.2015 00:28:55 | CoT

kéž občas žijem "vteřinou Věčnosti".. a dny k sobě pak nelepíme vteřinovým lepidlem, aby rychleji utíkaly...Stejně schne dýl-jak jsem zjistil nedávno a hlavně se špatně dostává z prstů-časem se vydrolí...:-D

10.09.2015 18:41:18 | Frr

Někdy mě fascinují tvá zakončení.Tohle se četlo moc dobře až mi z toho bylo špatně.Rozhodně nelituji času že jsem to rozklikla jeden klik a tolik toho uvnitř,když chceš umíš napsat dobrou věc.Ráda komentuji dobrá díla asi proto abych se pod nimi zviditelnila ..měj se a neobtěžuj se s poděkováním zasloužil sis to cote tak zas někdy u něčeho tady ;)

10.09.2015 17:12:22 | xoxoxo

xo :D :)

12.09.2015 19:50:18 | CoT

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí