6/10

6/10

den jako každý jiný
všechno je stejné jako včera, jen já už jsem jiný. mám kolem krku tlustší lano a pod nohama větší hloubku. listí ještě nespadalo, ale přesto už visí ve vzduchu. tráva je místy mokrá a místy letní ale stejně má nad sebou nebe, které prozrazuje, že se blíží soumrak. můj kompas přestal ukazovat směr a začal odpočítávat zbývající minuty do nekonečna. potom si všichni lehneme do mokré trávy a necháme se zarůst obzorem nad hlavami. když prší, kapky bubnují na okap a dělají život snesitelnějším. na hrob, kde jsem tě uložil, v létě neprší. máš nad sebou strom. všechny tvé podoby jsem smazal a zůstaly jen dojmy, které jsou prázdnější a prázdnější. za podzimním sluncem přichází černočerná tma. jen vosy tu a tam rozlijí náznak pocitu, který se už nevrací. musíme čekat. nejhorší je muset čekat. zkouším nemuset, ale nejde to. musím dělat všechno, co se dá, abych měl listí stromů před sebou alespoň ještě jeden další den. ale jednou zazvoní zvon kostela a bude to naposledy, kdy lidi budou cítit, že patří k sobě.
chyť mě až si budeš myslet, že padám.
Autor CoT, 13.09.2015
Přečteno 374x
Tipy 6
Poslední tipující: Jort, enigman, Frr, hanele m.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

poslední dobou seš tak nějak průzračnej..

13.09.2015 12:39:34 | hanele m.

když je žák připraven, učitel se dostaví.

13.09.2015 13:09:05 | CoT

neběhejme pro učitele-vždyť sami v sobě máme přece interního ploditele..a kyž zarytě mlčí-jen zamyslel se a kdesi nejapně trčí...:-)) :-D

13.09.2015 20:38:49 | Frr

nikdy není špatný žák, pouze učitel

a nebo taky http://www.poeta.cz/citaty/kategorie/vzdelani

13.09.2015 14:15:44 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí