zpět, bohužel nebo bohudík?

zpět, bohužel nebo bohudík?

Skoro rok ´sem se neozvala. Přesně v květnu loňskýho roku. Neměla ´sem potřebu, ale teď jí už zase mám... musim říct, bohužel...

Nevim, co se to s mym tělem děje, respektive to vim moc dobře, strašně moc mi chybí vážení si sama sebe a bejt pyšná na to, že chodim do práce a vydělávám si na živobytí.

Od září jsem pracovala ve dvou základkách, musím říct že jedna byla horší než druhá. V první na mě málem fyzicky zaútočil žák, další přede mnou jed a matlal si po obličeji lepidlo a podobný hnusy... takže jsem přešla na "lepší" místo. Tentokrát jako třídní páťáků. Třídu jsem dostala po ne zrovna pořádkumilovný paní učitelce, takže mi několik tejdnů trvalo, než jsem dala tříd do kupy. Moje psychika byla skvělá. Byla sem sice vysoslá a vyčerpaná, ale v dobrym smyslu, protože mě to naplňovalo. Zhruba po dvou měsících na mě ale dolehl veškerej stres. Ono mít z 21 dětí 19 nepřizpůsobivejch a to tak, že ve třídě předvádí, že šňupou koks, plivou po mnou pracně vytvořenejch nástěnkách, při dozorech vás kopnou do zadku a označení píča pro ně neni snad ani sprostý... Zkrátka a dobře, psychicky jsem se složila, a to úplně. 

A teď jsem v situaci, kdy sem x let studovala peďák s tim, že mám koule na to jít učit. Já je ale nemám. Takže si už od ledna hledám novou práci. Práce nepřichází. Buď se jedná o předem dohodlou tlačenku nebo pro mě stresující a absurdní práce v podobě prodávání a vnucování hrnců... 

Všechny ty moje nálady, ty pocity vzteku, že nemá nic cenu, to, že mě zas natahujou na ten zasranej skřipec a nepříjemně mě všechno svírá, je jen proto, že nemám šanci pracovat. Ucházím se o místo, kde je ale zase problém moje vysoká kvalifikace, což je úpně k smíchu.

Chci jen od pondělí do pátku chodit jako každej normální člověk do práce, vydělat si peníze- klidně i míň, než by odpovídalo mýmu vzdělání, a hlavně chci bejt psychicky v pohodě.

Vážně mě to ničí a todle bude jedinej lék, kterej nepřichází a s každým pohovorem, kterej je nakonec neúspěšnej, se propadám do větších a větších sraček, ze kterejch mi nejde ven.

Autor bipolárník, 02.03.2017
Přečteno 399x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To ti netipnu. Ale četlo se to většinou dobře.

Pracovat se dneska nemusí a tak k tomu přistupují i ti na vyšších místech. Zkus k tomu přistoupit stejně a na nějakou dobu vydechnout. Odreagovat se a zkusit se zabývat něčím jiným. Třeba pak přijdeš na to jak se vrátit k pedagogice tak aby tě to neničilo. Nebo najdeš štěstí v něčem jiným...

02.03.2017 23:30:01 | Slav Milo

víš, ono je asi fakt nejhorší to, že nemám pocit, že když doma uklidim, vyperu, uvařim, upeču, du ven, že tvořim hodnoty, po kterejch toužim... prostě mi je na hovno a nevim, jak z toho ven :D jao by mě sál ten debilní mozkomor

02.03.2017 23:33:08 | bipolárník

Toužíš vytvářet pravé hodnoty. A nejde to. To znám a nejen já.
Nedělat pořád věci dokola, jako uklízení a mytí nádobí.
Myslím, že jsi -chorá- věčností. Alespoň já jsem byl když to takhle se mnou vypadalo. Postupně jsem se z toho dostal, alespoň na nějakou dobu a zase do toho spadnul... V současnosti je mi dobře, ale nerad bych dával eufemistické rady.
Někde bude zádrhel díky kterému nám nejde dělat něco pořád, 'věčně v 'kruhu''. Takže to bude zádrhel v nějakém kruhu. Možná je zádrhel ten kruh, kterým chápeme činnost, 'pořád dokola'. Co když to nebude dokola, ale třeba po spirále? z jednoho bodu kroužící ven? :) Nebo rozvětvený strom? nebo cokoliv jiného než dokola? Zkrátka když budeš dělat věci jinak?

03.03.2017 00:50:52 | Slav Milo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí