Den Kdy Padnem 1. díl

Den Kdy Padnem 1. díl

Anotace: Projekt : Den kdy Padnem Díl 1. Set...

Projekt : Den kdy Padnem


Díl 1. Setkání a Sen

 

Již je to pár let tedy lépe řečeno deset a více let , kdy jsem naposled psal příběh .

Tak tedy začněme .


Píše se rok 1996 , byl poněkud horký den který začal školou jako vždy a končil tím že jsem s ostatními dětmi odcházel z jejího dvora . V tento den se však stalo něco co navždy změnilo můj život i pohled na takzvanou realitu . Slyšel jsem podivné zvuky které mi připomínali padající listí ale když jsem se ohlédl tak si jen vítr pohrával s lístky na stromech a když jsem se obrátil zpět byl jsem na pláni . Ohlédl jsem se ale ulice na které jsem stál byla pryč , stejně tak i stromy které tu měli být ale nejsou avšak přede mnou byl kmen pokáceného stromu a na něm muž v černé zbroji . Seděl tam dívajíc se na probíhající bitvu ve které nevím oč šlo jenže v ní byl taktéž jen jeden muž skoro v tomtéž brnění proti hordě vojákům kteří vypadali jakoby vypadly z knihi dějepisu . Náhle se ten muž který seděl na tom kmeni otočil s upřeným pohledem a v ruce třímal meč o který se opřel , odpověděl mi bez toho aniž bych se zmohl na otázku " tento boj se tě netýká " až přijde správná doba tak se znovu shledáme chlapče ale nyní běž zpět domů . Jakmile to dopověděl byl jsem zpět ve své ulici kde byl slyšet šum listí , cvrlikání ptáků a žádná známka potom že bych byl pryč . Jen ty jeho oči mi utkvěli v paměti , jakoby říkali zmiz aniž by musel promluvit . Tehdy jsem to ještě nechápal ale dnes již rozumím co se to vlastně stalo . Po základní škole jsem se vrhl do studia s občasnou prací abych si mohl koupit knihy které by popisovali alespoň nějakou část toho co jsem prožil jako malý .Poté jsem postupně zapomínal co se to tehdy stalo , nenašel jsem žádnou odpověď ale nakonec nebyla ani žádná otázka . Po studiu jsem si našel práci jako inženýr pro firmu která platila lidem aby vytvářeli nové věci pro jednoduší život , tedy taková firma co si platila vynálezce .


Současnost ........


Nyní již nejsem pouhý inženýr ale také jeden z těch co vytváří budoucnost lidí i tu svou vlastníma rukama . 

Pracuji na svém asi největším vynálezu který kdy spatří světlo světa "DIMENZIONÁLNÍ BRÁNU" která dopravaví člavěka ne jen do jakéhokoliv světa který je za tím naším nebo vedle toho našeho ale i dimenze která by mohla být podobná té naší .

Třeba najdu i toho muže kterého jsem potkal jako malý. Stalo se to mým snem i posláním . Něčím co si chci splnit , ukázat tak světu že svět ve kterém žijeme není jediným reálným . Spolu se mnou na tom pracuje i pár dalších kteří mají podobný sen , chtějí zjistit zda li jsme opravdu na svůj věk tak pokročilou civilizací nebo někde existuje civilizace mnohem pokročilejší která by nás mohla mnohému naučit . Ještě nám však zbývá mnohé vyřešit než se stane sen nás všech skutečností . Máme však starosti protože se o náš projekt zajímá i vláda , tedy lépe řečeno armádní složky které spadají pod vládu . Pokud náš projekt padne do jejich rukou myslím že tak padnou naděje našeho snu aby to bylo hlavně pro získání obzorů a pro zlepšení našeho světa .

_pokračování příště_
Autor Dědek, 20.07.2017
Přečteno 370x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí