Raději to nečtěte

Raději to nečtěte

Odklopuji mě černé mraky 

a snažím se je rozptýlit 

mám úzkost a je mi špatně taky

jak mám svou mysl posílit 

 

Pomoz mi prosím - pomoz kdo můžeš 

léky? - už nefungují 

říkáš že bledá je moje kůže 

snad rudá krev ji obarví 

 

Mam vážně strach - oni mi stále hrozí 

že zavřou mě na psychinu 

já nevím co mám dělat už. Tohle je je hloupé. Snažím se psát co cítím a jak mi je ale není to k ničemu. A vidíte, už zase vysiluji. Všichni si o mně myslí, že jsem blázen. Všichni se na mě dívají skrz prsty. A když už na mě promluví tak mi nasávají, třeba jen za to, že jsem řekla, že chci na školní výlet na hřbitov a pak, že s nima radši nepojedu. Podle mě je to hloupé. Stejně hloupé jako něco psát sem. Teda, chci říct, jako psát něco jako je to, co píši teď. 

Moc si vážím toho, když mi někdo zkritizuje nějaké dílo, už jen proto, že kritizovat podle mě znamená vidět v člověku velký potenciál a snažit se ho rozvinout. Jediné čeho se bojim je to, že na víc prostě nemám. Já vlastně nevím. Píšu tady jedno přes druhé a nevím co tím sledují. 

Chtěla jsem vám ještě říct, že Tátova holčička, není vymyšlená. Přišlo mi, že si to možná několik lidí myslelo, nevím, ale je to moje minulost. Tím se nechci nějak litovat nebo tak, to rozhodne ne. Můj život je vlastně v pořádku. Nikomu na mě nezáleží a mně nezáleží na nikom. Nemám přátelé, ale ani o ně nestojím. Ale na tom nezáleží. 

Lidi mi říkají, že jsem hodně manipulativni, nevím. Ale moc vtipné bylo, když mi to řekla i psychiatrička v nemocnici. Nejspíš je podle ní manipulace to, že jsem jí řekla, že s ní mluvit rozhodně nebudu (vypadala moc nesympaticky). 

Je tolik věcí co mě štve na mne samotné. Ale asi je to jedno. Stejně jako všechno ostatní, jako můj život.

 

Prosím, radši to nectete, napsala jsem to sem, protože na papír to napsat nemůžu. Vlastně jsem to ani nechtěla napsat ale když už jsem to napsala, tak to i zveřejním, stejně je to jedno. 

Jo, a vím samozřejmě, že je tam moc chyb a to nejen v chatkách. Nebudu to číst znova ani opravovat, takže se omlouvam.j

Autor Schedir, 24.04.2019
Přečteno 363x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Schedir...Drahá Sechedir...Budu se zaTebe modlit...MámTě moc ráda......Soucítím plně ....S tím, co prožíváš...

24.04.2019 15:29:46 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí