Všem krásám světa dík

Všem krásám světa dík

Anotace: Kloboukosmeknutí Seifertovým Všem krásám světa

Všecky krásy světa jsou autorovou intimní zpovědí duše. Duše, která s dětskou živostí běhala dávno zašlými žižkovskými čtvrtěmi. Duše, která nesmazatelně pronikla do společenských kruhů nejen činorodých mistrů pera, štětce, ale i dláta. Duše, která i v úctyhodném věku čpěla životem a nikdy nestárnoucí myslí. V Seifertových vzpomínkách neožívá pouze genius loci pražských zákoutí, ale i barvité osudy lidí, a v neposlední řadě životní cesta autora.

Nezavání místy knihy melancholií? Ale kdeže, to se jen život chápe pera a píše předlohy svých příběhů. Příběhů tu romantických a radostných, jindy teskných a dynamických.

Přes dvě dekády. Tolik kniha věrně čekala až bude mnou přečtena a jako dík ji bude věnováno pár skromných řádků. Kniha, která si zaslouží čestné místo knihovniček malých, velkých, ale i pomyslných. Kniha, která ve Vás zanechá pocit, ba přesvědčení, že stojí za to objevovat Všecky krásy světa.

IG foto:
https://www.instagram.com/p/C4S0ibkt-fb/
Autor Lionhead, 11.03.2024
Přečteno 58x
Tipy 3
Poslední tipující: paradoxy, mkinka, cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Klobouk dolů, souhlas. Ne nadarmo právě tento básník dostal Nobelovu cenu za literaturu. Já miluju jeho útlou sbírku Maminka. K té se ráda vracím.
Napsala jsi své postřehy moc hezky. Krásná citově podkreslená "recenze"

11.03.2024 19:25:00 | cappuccinogirl

Mockrát děkuju za milou slovonávštěvu. (-:

13.03.2024 03:47:57 | Lionhead

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí