4. Jízda s HHO - zcela nadšen!

4. Jízda s HHO - zcela nadšen!

Anotace: dnes najeto: 60km, celkem s HHO najeto: 230 km

Dnes jsem vyrazil do Zlína a zpět a ujel celkem 60km.

Ráno bylo velmi chladno, jen 4°C nad nulou, isopropylalkohol mi však ještě nepřišel, tak jsem ho tam dolít nemohl. (snad dojde v pondělí, to už hlásí ráno přízemní mrazíky)
Poté jsem zajel na benzínku – poprvé od namontování HHO.
(většinou tankuji tak za 300,- Kč, max. 400,- Kč) Dnes to bylo 399,- kč.
Nikdy netankuji plnou nádrž, protože když má auto plnou nádrž, tak je těžší, a má vyšší spotřebu.

Ručička je zhruba na stejném místě, jako když jsem bral posledně benzín, takže hrubým odhadem jsem ujel za 396,- Kč rovných 190km. (Benzín jsem totiž bral na benzínce ještě před Brnem a odtud je to do Brna ještě cca 20km.

I když vlastně já v tom Brně bloudil, bez GPS se člověk občas sekne. (místo do Horních Heršpic jsem dojel do Slatiny, takže jsem najel ve skutečnosti od poslední benzínky cca 210km.
170km s HHO a 40km bez HHO, (s dneškem již celkem 230km s HHO)

Úspora je tedy zcela evidentní, ale nejlépe to člověk změří, až si naplní plnou nádrž, pak ujede 100km a znovu zajede na benzínku.

I na cestě do Zlína jsem si všimnul, že je motor s HHO vodíkovým generátorem mnohem výkonnější. Kopec do Zlína vyjel při 75km/h a 2300 otáčkách a to na pátý rychlostní stupeň, což bych bez HHO nikdy nedosáhnul.

Bez HHO jsem vždycky vyjel do 1/3 kopce na pátý rychlostní stupeň a pak jsem musel přeřadit na čtvrtý rychlostní stupeň, protože se snížily otáčky pod 1500, a kdybych nepřeřadil, tak bych kopec nevyjel.

Ze Zlína jsem kopec rozjel na čtyřku, asi na 85km/h při 3300 otáček. Poté jsem ještě v kopci přehodil na pátý rychlostní stupeň a auto zpomalilo – (automaticky pod vyšším převodem) na cca 75km/h až ke 2200 otáčkám.

Pak jsem ještě naposledy otestoval motor v kopci z Prakšic do Brodu, to je takový asi nejprudší kopec. V polovině kopce auto při pátém rychlostním stupni zpomalilo na 60km/h (z 80km/h) a otáčky se snížily na 1400. Jako normálně když se dostanu pod 1500, tak řadím na nižší stupeň, ale protože jsem puňtovi věřil, tak jsem ho nechal na pátém rychlostním stupni a otáčky se snížili ještě až k 1300 a současně zpomalilo na 45km/h. Což už je opravdu hodně hraniční hodnota a bez HHO, či přeřazení by auto kopec nevyjelo.

Takže dnešním dnem testování skončilo, už více motor trápit nebudu, protože kdybych tohle dělal na každém kopci, tak ten motor vážně dlouho nevydrží. Důkaz, že je motor výkonnější, mám, a to mi stačí.

Může tento systém zlepšit výkon mého auta?
Na tuto otázku odpovídám jednoznačně Ano! HHO pročišťuje vnitřní součásti motoru. Snižuje se usazování uhlovodíků na stěnách válců a vodík se tím pádem spaluje mnohem rychleji. Díky tomu se zvyšuje jeho točivý moment. Motor se při provozu ochlazuje a vykazuje méně vibrací, pracuje lépe a prodlužuje se jeho životnost. (pokud to člověk nepřehání s jízdou do kopce…)

Jaké jsou vlastně výhody Brownova plynu (HHO) v benzínovém motoru?
Je zde více výhod. HHO plyn snižuje spotřebu paliva díky zvýšení oktanového čísla, a tak zvyšuje účinnost stávajícího paliva.
Vyšší oktanové číslo zvyšuje kilometrový dojezd vozidla. HHO pomáhá odstraňovat zbytky spalin a usazeniny z motoru. Když jedete poprvé s HHO do kopce, tak můžete mít bílo za zadkem, aspoň to říká samotný podporovatel HHO na jednom videu. (Je to proto, že se motor vyčistí o veškeré nečistoty, které se tam za poslední léta nahromadí), (U sebe jsem to zatím nezaznamenal…)

Při spalování HHO plynu vzniká čistá voda (vodní pára). Sníží se emise výfukových plynů, hlučnost, spotřeba, motor vydrží podstatně déle a bude pracovat mnohem efektivněji.

Tím každý, kdo má nainstalovaný HHO vodíkový vyvíječ, šetří palivo, peníze a současně přispívá k ochraně životního prostředí.

Toď mé dnešní postřehy...
Autor saxjirka, 24.10.2014
Přečteno 814x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí