Sedm království Azrael

Sedm království Azrael

Anotace: Nevím zda to sem mám psát, zatím je to ve fázi přípravy, ale mám toho plnou hlavu a chtěl bych postupně dosáhnout i na knížku.

Před tím než začnu bych chtěl napsat že jakákoliv spojitost s lidmi ve vašem okolí není možná, i když mně události v době nedávno minulé inspirovaly.

Takže sedm království Azrael

Království Azrael je starodávná říše která se rozkládá na kontinentu kterému dnes říkáme Evropa. V době Azraele byla evropa jeden kontinent a vypadala malebně ba přímo úžasně, hory tak vysoké že na jejich zdolání byly zapotřebí 8 dní cesty pomalou chůzí, řeky tak široké že dostat se ze břehu na břeh zabralo 3 dny pádlování, a louky tak velké a zelené až se nechtělo věřit vlastním očím. Lesy plné dřeva, zvěře klidu a lásky. Azrael byl všeobecně mírumilovná země. Žili zde lidé po boku elfů a černokněžníků. Králové a královny si po léta nechávaly radit od věrných psých přátel. V egyptě uctívaly kočky, v Azraely mluví se psy. Mno mluvící psy se zde objevily již za vlády první bílé královny svého rodu zvané Triniti štědrá zrozena za úsvitu. Proč první bílá králova? Na to je jednoduchá odpověď, v azraely nežijí jen dobří lidí elfové a hodní, hrdě vzhlížející psy. jsou zde také zlý čarodějové a jejich nochsledi kterým již 15 generací vládne zlý a urputný hnusný zarostlý a zašklibený černokněžník jménem Puntik. Puntik vládl v azraely úplně jako první vládce kterého si zvolily všichni panovníci sedmi království azrael. V té době byl Puntik zamilovaný a mírumilovný mág který pomáhal lidem a vládl rozumně se svou paní krásnou a milou Leontýnou čestnou. Vše běželo tak jak mělo, skončily boje o nadvládu v azraely mezi temnými silami a světelnými mágy. Temné síly přemohl Puntik a málem při tom sám zahynul. Jeho věrní jej za jeho odvahu zvolily vládcem (již zmíňěno, bude to chtít poupravit). Puntik a Leontýna žili nějaký čas ve svém světelném zámku na největší louce která se v sedmi království nacházela, zámek byl tak velký že holub letšl z jednoho konce na druhý půl hodiny. Zajímá vás proč je tak velký zámek ve kterém žijí jen 2 lidé? Je to prosté nežijí tam 2 lidé ale celé království za vlády puntika byl ve všech královstvích uznávaná rovnost všech lidí neexistovala chudoba nebo bohatsví, chytří nebo hloupý, každý si byl rovný a proto tak velký zámek bylo to město a zároveň domov pro mno lidí, král s královnou bydlely mezi rolníky a kováři, mezi zahradníky( dokončit myšlenku) Lidé celé země je uznávaly a milovaly, nosily jim dary a různé věci, ale král s královnou je odmítaly, ne že by nechtěly ale protože byly rovnocenní a nebyly něco víc než ostatní lidé, ano jejich slovo bylo svaté ale jinak byly rovnocení.V té době ještě nemají ledé zdání co se chystá, co zamýšlí temné síly, které Puntik tak krutě porazil a zostudil. Vše však mělo již brzy skončit a měla započít nová éra válek a zlé časy pro království azrael. ( NENÍ TO ONO UPRAVIT ZÁPLETKU DO SROZUMITELNÉ PODOBY A DOKONČIT PŘEDMLUVU)
Autor MailMann, 31.01.2013
Přečteno 896x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí