sen?

sen?

Anotace: Proc to tak neni

Noc, noc jako kazda jina. Prsi, jako obvykle v tomto case. Probudim se jako vzdy v tuto dobu. Probudim, obleknu a jdu ven. Nevim proc chodim ven, ale neco mi rika jdi. Jdu pomalym krokem v pred. Mista aby byla tma tak je opar ozareny poulicnimi lampami. Jdu na misto ktere znam. Kam chodim kazdy den. Kameny obyvak. Projdu pod mostem kde za deniho svetla sedavaji ptaci a je krasne poslouchat jejich zpev. Par kroku za mostem jdu doprava do parku. Podel dalnice dojdu na misto kam chci. Sednu si do kresla a divam se na kamennou zelevizi. V hlave se mi zacnou mihat myslenky a scenky s predesleho dne. Zacinam si pomalu probirat cely den pozpatku a premyslet jak by dana situace skoncila kdybych odpovedel jinak nez jsem odpovedel. Bezi mi plno ruznych scenaru. Tech dobrych i tech spatnych. Po nejakem casem probirani dne prijde to na co cekam. Prijde ona, jako kazdou noc. Krasna divka. Mlcky prijde ke me, letmo si me prohledne a sedne si vedle me. Sedime vedle sebe, nemluvime nedotykame se. Sedime a divame se ma kamenou televizi, po case se stane to co obvykle. Najednou vidim vem dnu i ji. Ji po mem boku. Nevim jak se jmenuje, ma blond vlasy a hnede oci. Oci co mluvi za misto ust. U kazde scenky mi ukaze pravou cestu a budouci nasledky. Nekdy jsem odpovedel dobre a vidim co se stane, nekdy spatne a stane se to co jsem nechtel. Po case az proberu cely den spolu s ni, se obraz vypne. Podivam se vedle sebe, divka tam neni. Zapalim si cigaretu a cekam co bude. Slysim jak z dalky jdou kroky smerem ke me. Otocim se a nikoho nevidim, otocim se z5 na televizi a tam je napsano at jdu domu. Dokourim a pomalym krokem odchazim. Po nekolika krocich citim jak se na me diva, otocim se a spatrim ji jak odchazi na druhou stranu parku. Pomalym krokem dojdu domu. Obleknu pizamo a jdu spat. Ulehnu do postele a usinam. Rano se probidim a s ocekavanim jdu prozit dalsi den, tajne doufajic ze ji vecer zase uvidim. . .
Autor MailMann, 17.12.2014
Přečteno 668x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí