Proroctví

Proroctví

Anotace: Duší ....

Velký a maličkáJsme tu, všude. Víš to ? Můžeme mít jakékoliv podoby a zvolili jsme si tohle. Není čas, zase navštívit ty staré místa ? Pamatuješ na ty krásy ? To byli časy. Tak pojď říká Maličký. Hmmm, co když si na tohle už nebudeme pamatovat ? Ptá se Velký. Maličký poví, vždy se najde cesta, jak si vzpomenout, stačí se jen najít a strávit čas, který tam je tak důležitý na to abychom si zase vzpomněli na časy těchto dobrodružství. Hmmm, víš. Mám tě rád Maličký, snad se zase setkáme na stejné cestě. Koukej, už tam skoro jsme. Hmm ano Velký, jsme. Také tě mám rád. Jak se tam poznáme ? Jak ? To ucítíš, radostí a slzy se rozpustíš. Óó Maličký, jsi stále plný překvapení. Jsi velký, ještě ale mladý. Přitom jsi stejný jako já, víš ? Jednou pochopíš vše. Tak pojď, už jsme tu. Hmmm, Ještě klobouk,hůl a krystal sebou vezmu. Velký,Velký, jsi nepoučitelný, hehe. Víš, tam to vše najdeš časem. Ale tak ber si sebou vše co ti připomene, tebe. Hmm, chci si připomenout i tebe Maličký. Jdeme přeci spolu, připomeneme se až se tam potkáme. Hmm, pravda Maličký, pravda. Tak s láskou do dobrodružství, Maličký ? Jinak to ani nejde, Velký Pamatuj si tenhle pohled, co vidíme. Jednou si vzpomeneš, na tyhle chvíle, o tomhle, napíšeš text co pomůže i mě. Jak to všechno víš maličký ? Ahhh, říkám jsem tu déle, vše jednou pochopíš. Přijdou ty časy Velký,Velký, tak už pojď. Mimochodem, přijdeš tam stejně nahatý... No to snad ...

Autor Poustevníček, 07.06.2016
Přečteno 604x
Tipy 3
Poslední tipující: Frr, Klára Němcová
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí