Once Upon a Time-To nejcennější

Once Upon a Time-To nejcennější

Anotace: druhý kapitola

Kapitola druhá-To nejcennější
Henry se koukal na hodiny a hodiny se zase rozjely a běžel tu čas.A Henry se usmál a šel spát.A Regina si včera vzala Henryho knihu a četla až pak si všimla že tu několik stránek chybí a šla za Henrym. A řekla"několik stránek chybí kde jsou" a Henry se oblíkal a řekl jí"že je to stará kniha tak co"a Regina mu řekla že si myslí že je zlá královna.A Regina mu řekla že Emma odjela a Henry se tvářil zvláštně.Regina se na něho podívala a řekla mu "co?" a uslyšela zvon a Henry utekl do školy.Regina šla na náměstí a podívala se na hodiny a uviděla žlutý auto Emmy
Swanový a šla za ní .Regina zaklepala a měla košík jablek a Emma otevřela.Regina jí povídá"že má nejlepší jablka ve městě " a ptá se jí" jak
dlouho se zdržíte?"Emma povída "když mi běhěm dvanácti hodin dvakrát vyhrožujete tak se o Henrym budu zajímat" Emma zavřela dveře
a šla se převlíknout. Na svatbě prince Kraspně a Sněhurka přišla zlá královna a vyhrožovali jim že jim to štesí vezm a at to stojí co chce .Královna se chystala k odchodu a tak princ Krason hodil meč po královně a tak zmizela i s mečem v dýmu.Zlá královna se přemístila do svého zámku a přišel za ní její otec a ptá se "něco k pití?" a Regina řekla že nechce a kouzelné zrcadlo jí povídá" jak jim chcete zničit štěstí?" a královna odpověděla "Temnou Kletbou"a zrcadlo řeklo" ne neuvidí tě ráda prodala jsi jí" a Regina požádala otce o kočár. Regina jela do zákazané pevnosti kde žila Zloba. Zloba s Reginou si sedly a začali si povídat a Zloba říká"nechceš domácí zvířátko?"a Regina řekla"ty víš proč tu jsem chci tu temnou kletbu a dej mi ji "Zloba vstala a řekla "myslíš to vážně?" a tak Regina zajala jejího jednorožce a řekla"vyměním koně za tu kletbu" tak zloba vyměnila kletbu za koně a Regina se vrátila zpátky na zámek. Zlá královna pozvala všechny zloduše v celé říší.Chtěla po nich pramen vlasů do své kletby a musela obětovat svého koně.Ale kletba nevyšla tak se jí smál jeden zlý elf.Tak ho změnila v kámen.Regina požádala Sydneyho aby vytáhl na Emmu Swanovou špínu.On přišel za ní když sbírala jablka.On jí řekl že byla jednou ve vězení za krádež a vždycky se stěhovala a nejdíl zůstala dva roky. A stěhovala se sedmkrát.To je vše co jí řekl.Regina se naštvala protože on nic nezjistil a a řekla mu"víš co dělám se starými věcmi? vyhazuju je".A Sydney šel dál pracovat.Emma seděla u pultu a ona četla noviny když tam v tom stálo že Emma nabourala do stromu.Ruby jí dala hrnek s kakaem a se skořicí.Emma říká"kdo mi to dal?"Ruby říká "váš tajný ctitel ".Emma říká šerifovi "že nechce a že děkuje" Šerif to nebyl ale byl to Henry. Emma se ptá"nemáš školu?".Henry říka"tak mně odvez do školy "tak Emma a Henry šli po ulici a začali se bavit o tý kletbě.Henry říká musíme "porazit zlou královnu"ale jak říká Emma.To nevím.A Henry řekl Emmě že je tam i ona.Takže chceš mi ti říct že nestárnou, jsou tu uvězněni,nemají vzpomínky a jsou ve městě který je paralizuje. Henry jí řekl"takže to chápeš" .A operace bude se jmenovat Kobra.Emma proč kobra? To je krycí jméno.Emma a Henry šli ke Škole a tam jí říká Henry "že si jí najde a budou probírat jak zastavit tu kletbu" a Henry odešel do školy.Za Emmou šla Mary Margret která je učitelka a učí ho a říká jí"že je fajn že se směje" a Mary se jí ptá "ví to Regina?" a Emma "ano ví".Emma pak šla za doktorem Archiem aby se ho zeptala na pár otázek.Ptali se ohledně Henryho a pak Archie dal Emmě Swanový rozpis Henryho.Archie pak zavolal Regine že u nej byla Emma.Emma byla doma když si četla a zazvonil zvonek a byl tam šerif.Šerif šel dovnitř a ptal se Emmy jestli něco neukradla.Emma se divila.Šerif řekl co se stalo že mu zavolal Archie a že jste na něho nadávala a chtěla jse po něm rozpis.Šerif zatkl Emmu a byla zpátky ve vězení. Pak přišel Henry s Mary a zaplatili kauci a Emma jim poděkovala.Emma šla řezat Reginin strom.Když v tom přišla Regina a řekla"co to děláte!" a Emma říká"že mně se tak nezbavíte".Regina vy jste blázen to vy když si myslíte že mně od Henryho rozdělíte.Zlá královna přemýšlela co udělala špatně pak přišel její otec a říká"asi je to dobře že si ji neseslala"A Regina nikdo mně nemá rád kromě tebe.Její otec říká "běž zatím kdo ti ji dal"tak zlá krílovna se přeměnila na myš a šla za čarodějem za Rampelníkem.Rampelník ji poznal a ona se přemněnila zpátky a říká mu"jsme tu sami?".Zlá královna přišla k Rampelníkovi a řekla"ta letba nefunguje!"co mám dělat řekla Regina a Rampelník přidala jsi všechny ingredience.Rampelník řekl"tato kletba si bude žádat velkou cenu"a Regina objetovala jsem koně a Rampelník ji chytl za krk a řekl"tys objetovala koně má to být tvoje nějvetší láska"Regina se koukla po Rampelníkovi říká"ten je mrtvý kvůli Sněhurce".Rampelník řekl"tak asi tě nikdo nemiluje "Regina se koukla na Rampelníka a odešla.Regina sbírala jablka do košíku a přišel za ní šerif.Regina říká"zatkni Emmu porušní majetku"a šerif už zase.Šerif jí řekl"víš komu pak ubližuješ Henrymu"tak se udobřete.Když Emma šla zpátky do svého pokoje přišla za ní babička a řekla že se musí odstěhovat že tu nemají právo ubytovat zločince.Emma řekla "to vám řekla starotka" a babička řekla jo a Emma tak odešla a šla k autu.Když přišla k autu uviděla že má botičku na autě.Za chvíli zavolala starostka a řekla"jak se vám daří?" a Emma řekla co chcete.Regina jí řekla že se chce s ní sejít.Emma šla za Reginou a začli si povídat až nakonci přišel Henry říká"já jsem blázen".Emma se koukla na Reginu a řekla"jak jste mohla vy nemáte duši snad" a šla za Henrym.Zlá královna přišla do svého paláce a její otec povídá"už víš proč ta kletba nezabrala? a Regina řekla"jo vím musím se vzdát to co je mi důležité".Její otec jí řekl"dýchal bych pro tebe a žil bych pro tebe"Henry jí obejmul a Regina mu vytrhla srdce a on spadl.Emma šla za Mary Margret aby jí řekla co se stalo.Mary se jí ptá dá te si pití.Mary ji přinesla kakao se skořicí a řekla "vadí vám ty skořice" a Emma řekla že ne.Mary jí řekla"běžte se omluvit Henrymu a dej mu naději.Emma šla za Henrym a ten byl s Archiem když přišla Emma tak se podívala na Henryho.Řekla "já ti věřim".Emma spálila poslední stránky z knížky.Zlá královna rozdrtila srdce a stvořila kletbu.
Autor snilek 2, 21.06.2017
Přečteno 593x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí