Tempus fugit

Tempus fugit

Anotace: ...občas mě takhle něco napadá, nevím odkud to přichází..

Ubikace byla zavřená, dívala se v prostoru. 
Seděla tiše nehnutě, chtěla cítit emoce, vítr okružních cest. 
Když zrovna ulehla ke spánku, zdávalo se jí o divokých koních, kteří stávaly na místě neschopni pohybu..

 

V pokoji viselo na stěně zrcadlo, každý den v něm viděla někoho jiného.
Mechanicky se zvedla, brodila se papíry dny, které leželi na zemi a utrhla další den 19.12. Neměla hodiny, ale když bylo světlo pochopila, že je den, který střídala tma čili noc.

 

Měla jednu jedinou skříň, těžkou, dřevěnou a hnědou, jediná barva v pokoji, který byl jinak celý bílý. V té skříni bylo sto pečlivě poskládaných košil bílých.
Každé ráno si jednu z nich oblékla, nevěděla, co se stane až dojdou, nevěděla, kdo je tam dal a nezajímalo jí to. Dívala se do zrcadla, prohlížela si svou tvář, dívala se do svých prázdných očí a cítila, konečně.

 

Dnes byla básnířkou, oduševnělou ženou, která ráda četla, pila čaj z ibišku, malovala si rty tělovou rtěnkou a nosila zásadně sukně.
Četla si studentský časopis, seděla ve vlaku. Nevěděla kudy se v životě vydá a toužila po štěstí. Dnes byla mnou.

Autor Loveless, 17.12.2015
Přečteno 568x
Tipy 8
Poslední tipující: jitoush, Nikita44, Lioness, enigman, Jort, Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

asi měla košili...barevnou...

18.12.2015 10:50:44 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí