Inovativní

Inovativní

Anotace: O nesmyslech

Inovativní.
Probírám se vzpomínkami na knihy Hrabala, Haška, Kundery, Solženicina, Poláčka.
Zasměji se i zamyslím.
Musím být inovativní.
Budu bydlet v inteligentním domě s MAR s proměřeným Ró, s rekuperací, klimtizací, Wifi, Blutooh, Led osvětlením, senzory pohybu, tříštění skla, měřením CO2.
Dům vybírám pomocí konfigurátoru před kterým jsem varován soborem cookies.
Platím převodem nebo platební kartou.
Sdílím to na sociálních sítích.
Zveřejním na Instagramu.
Hypotéku vybírám podle online kalkulačky.
Dům staví developer a prodává realitní makléř.
Podobné je to i s autem, které nabízí dealer.
Požaduji autonomní řízení, parkovací asistent, airbag, centrální zamykání, USB C, konektivitu.
Předpokládám adaptivní tempomat, pádla, multifunkční volant, asistent rozjezdu, masážní a vyhřívaná sedadla s pamětí.
Jasné je natáčecí LED osvětlení, automatické stěrače, kontrola tlaku, systém start stop, Clever, ABS, ESP, ASR.
Kupuji v autosalonu za pomoci konfigurátoru.
Zajímám s o dojezdovou vzdálenost, hlučnost, emise, recyklovatelnost.
Jsem jako nabizeč nových nesmyslů 20 a 21 století.
Alespoň tedy ve slovníku co používám.
Co by na to řekl právě ten Hašek nebo Hrabal?
Myslím, že by si odplivl.
Autor umělec2, 10.07.2020
Přečteno 281x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ale běž někam s reklamou na technologické novinky. :-) Běžný člověk na to celkem kašle, stejně na to vše nemá a často tomu ani nerozumí, to je pro pro přehnaně vzdělané nebo milionáře. (nebo už miliardáře? sakra, tak rychlá devalvace (neboli modernizace) tradic a hodnot!) Tohle zhruba by ti asi tak řekli. :-))

10.07.2020 12:34:40 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí