TROJJEDINOST

TROJJEDINOST

PRAVDA, LÁSKA A BŮH JSOU FILOZOFICKÉ POJMY, PŘEDSTAVUJÍCÍ TŘI PRIMÁRNÍ BOŽSKÉ PRINCIPY.
Vyšší princip mravní, ženský princip a mužský princip.

TROJJEDINOST

TŘI PRIMÁRNÍ BOŽSKÉ PRINCIPY A VAZBY PŮSOBÍCÍ MEZI NIMI.

Jsou podstatou soudržnosti i rozpínání UNIVERZA. 

Projevují se jako neutrální, přitažlivé a odpudivé síly interagující mezi sebou navzájem v malém i velkém. V rámci atomů i celého Univerza.

 

PRAVDA JE VŠÍM. NEVĚDOMÝ POČÁTEK, CHAOS, VELKÝ TŘESK SEBEUVĚDOMĚNÍ I LÁSKYPLNÝ ŘÁD

VE SVÉ SAMOTNÉ PODSTATĚ JE VŠAK ZCELA PROSTÁ
Je vyšším principem mravním v nás. Je naším s/vědomím. Naším vyšším JÁ. Je chromozomem X uloženým v duchovním i genetickém jádru každého z nás.

OTEC ANI BŮH NENÍ STVOŘITELEM, NÝBRŽ SPOLUTVŮRCEM

Není rodičem v pravém smyslu slova. Je mužským vzorem.
Tak jako na nebi, tak i na Zemi.

Nový život a s ním spojená vyšší poznání přicházejí skrze ženu.
Matka je rodičkou. Je se svým plodem spojena od prvního okamžiku neviditelnou vazbou.
Jak se říká: Matka jistá, Otec nejistý. 

NEPOCHOPENÍ TOHOTO "DROBNÉHO" DETAILU, MÁ PRO LIDSTVO DALEKO HLUBŠÍ DŮSLEDKY, NEŽ-LI BY SE MOHLO NA PRVNÍ POHLED ZDÁT

Pravda se však upálit ani umlčet nedá. 

 

MALÁ VĚDECKÁ VSUVKA:
Savčí pohlavní chromozomy X a Y představují zvláštní pár. Na první pohled je zřejmé, že se navzájem liší, přestože se vyvinuly z páru identických nepohlavních chromozomů. V jejich evoluci se uplatňují odlišné mechanizmy, výsledkem čehož je odlišný evoluční osud.
Chromozom Y, který se šíří výhradně ze samce na samce, je silně degenerovaný, poztrácel už většinu genů a obsahuje převážně opakující se úseky DNA. A proč zdegeneroval? Protože se neumí párovat se svým partnerským chromozomem X, a tím opravovat své chyby.

Viz: CHROMOZOM X - KŘIŽOVATKA POHYBU GENŮ. Vesmír 86, 616, 2007/10

PS: PRAVDA A LÁSKA VŽDY VÍTĚZÍ

K tomu jim dopomáhá BŮH.

Autor Magdalena, 10.04.2023
Přečteno 205x
Tipy 7
Poslední tipující: Kaj, paradoxy, mkinka, V.N.Losinský
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj Magdaléno, kde jsi načerpala k sepsání tohoto dílka?

10.04.2023 19:56:12 | paradoxy

Ahoj. V životě. Je to všude kolem nás. Bůh byl povýšen nad Pravdu, muž nad ženu, rozum nad cit, titul nad moudrost a chaos v oblasti vztahů, vzdělávání a zdraví je tu.

10.04.2023 22:41:52 | Magdalena

Děkuju, už ti rozumím. To všechno je velké nedorozumění mezi lidmi, protože nevědí, že my všichni jsme CELEK JÁ. Kdyby se nemělo dít, to co se děje, tak by se to nedělo a nepřicházeli bychom na to- na tu PRAVDU.

11.04.2023 11:02:49 | paradoxy

Dobrotivý bože, tohle jsou jako poznámky, výcuc nebo úvod do něčeho dál? Autor je asi doktorem čeho? Neodvážím se tipovat .) Je v tom tolik věcí, co dohromady nedávají smysl, až z toho přechází nejen zrak, ale všechno možný takovým způsobem, že vlastně nesděluje nic.

Kdybych to shrnul, tak jediné s čím tu souhlasím je to, že pravda je vším. To ostatní je jen spekulace, fabulace a neporozumění podstaty věcí. Není to vůbec dotaženo do konce. Čerpat na moderních pohádkových nesmyslech vědy je cesta do pekel.

Ženský a mužský princip je velice zajímavé téma. Hluboké a jedno ze základních porozumění fungování tohoto světa. Do něj bych se zde pustil ,)

10.04.2023 19:52:56 | Constantine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí