dům 666

dům 666

Anotace: Číst až do konce, za každý komentář budu ráda.

Je mi 32 a unavovalo mě bydlet u rodičů tak jsme s manželem začali hledat dům.
Po pár minutách jsme našli útulný velký dům u lesa, ale hned nás zarazila cena! Tak málo to není možné, ten dům stál tak jako nějaký starý byt!
No co už objednaly jsme se, a druhý den vyrazily na prohlídku. Paní byla moc hodná, a dům byl v naprostém pořádku. Překvapeně jsem se podívala na paní, ale ta cena je opravdu nízká! Paní to vyvedlo z míry, ale dál jsem to nerozebírala, bereme to.
Uběhl měsíc, nic se nedělo. Aš jednoho odpoledne někdo zabouchal na dveře, šla jsem otevřít, ale nikdo tam nebyl. Zase ty děti z vesnice kousek od nás. O pár minut později to začalo znovu, chodila jsem k těm dveřím co pět, minut ale nikdy tam nikdo nebyl. Přestala jsem otvírat dveře, manželovi jsem to řekla. Odpověděl, že druhý den pojede do města to vyřešit.
Netrpělivě jsem očekávala jeho návrat, ale po návratu jsem toho litovala. Žádné děti tady nebydlí už dvacet let, jak ale mohl někdo klepat na dveře a tak rychle zmizet! Po týdnu to přestalo.
Uplynulo sedm let a máme pěti roční dceru Anetu, v den po jejich šestých narozeninách začala říkat, že si de hrát s Lili, nechávala jsem ji. Po týdnu jsem šla do města abych se seznámila s rodiči od lili, i když jsem lili nikdy neviděla. Ale ono se to opakovalo! Žádné děti tu nebydlí! Ten druhý den začal teror. Věci měnili místa. Celý den zněl bouchání na dveře. Třetí den i do oken. Začala jsem bláznit! Čtvrtý den se začali vypínat světla. U plynuly dva dny, vše se zhoršilo. Ta paní mi potom pověděla o tom domě. Žila tady jedna rodina, manžela zastřelily. Když bouchal do dveří, aby mu otevřeli, ale nestihl to! Jejich dcera se utopila po sedmi letech na to! A matka zešílela, probodla se v kuchyni nožem, když jí policie našla, měla na noze napsané domovní číslo 666. V tu chvílí mě to došlo domovní číslo je 666 satanovo číslo.
Bylo krásné ráno po dlouhé době, tlukot ustal, světla, vše. Šla jsem po schodech dolů, na pátém schodu jsem uklouzla. Co to? Schody byly mokré, od vody. Nechala jsem to tak. Šla jsem pro noviny, otevřu dveře..... .Můj manžel ležel mrtví na zápraží s kulkou v hlavě. Rychle jsem běžela za Anetou, nebyla v pokoji, kuchyni. Byla v koupelně bod vodou, nedýchala. Ne ne nenene .... .Proč ? Zhroutila jsem, se ležela jsem v kuchyni neschopná pohybu. Začínám blázn...
POLICEJNÍ SPRÁVA:
dne 6. 6. 2006 byla rodina ----- nalezená mrtvá. V ulici ---- , městě ----. Domovní číslo 666. Muž měl v hlavě stopy po střelné ráně. Dcera utopená. Žena probodnutá nožem, a na nohách vyryté číslo 666.
(dodatek šerifa. Tato správa je shodná správou, která byla sepsána 6.6.1936.)
Která rodina je další?
Autor tatela, 28.08.2019
Přečteno 457x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tahle historka se podobá té z roku 1936..! :-D

28.08.2019 12:26:08 | Lighter

Víš jak jsme říkali posledně o přirozeném pojmenování že... tak tady ten "tlukot o dveře" je ten případ, že spisovatel buď myslel že to bude lepší, nebo si nedal práci. Správně přirozeně je "bouchání na dveře, klepání na dveře atd."
---
Pravopisné chyby jsou tu opět, hlavně ale povídka je moc podobná té předchozí. To je skutečná vada obsahu. Tvoření znamená že to je vždycky nějak nové, co autor napíše, není to podobné jako předtím.

28.08.2019 10:24:23 | Karel Koryntka

V čem se to podobá? Abych neudělala tu stejnou chybu příště.

28.08.2019 10:34:22 | tatela

No že je to opět neznámý dům, někdo se tam stěhuje, zase tajemné klepání... a tak, takové to hororové tajemno je jako podle šablony.

28.08.2019 11:14:02 | Karel Koryntka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí