Záhada Hinterkaifeck

Záhada Hinterkaifeck

Anotace: Tento příběh není smyšlený, jenom detaily, a některé části jsou mnou upravené a vytvořené. Doufám, že si můj příběh užijete. A bude vám naskakovat mráz po zádech.

Nikdo by čekal, že se to stane zrovna nám. Kdybych to jenom tušil.

Ledové kapky vody dopadali na střechu jednoho z domů na farmě Gruberových. Tenhle den bude tak krásný a nevinný říká si Andreas, jde po schodech přičemž mu služebná podává výpověď, se slovy : Tady pracovat nebudu! Nemůžu spát, jíst, ani vejít do nějaké části domu bez pocitu strachu. Kolem domu slyším kroky a podivné hlasy. Rozhlédla se po místnosti a odešla. Už ji nikdy neviděli.

O šest měsíců poté se v rezidenci Gruberových začali dít podivné až děsivé věci. Jednoho dne v březnu, se 36 letý Andreas procházel po svém poli, jak se procházel, všiml si stop od bot ve sněhu, které vycházeli z lesa a směřovali k jeho majetku, ale žádné stopy nevedli na zpět. Tu noc byli slyšet z podkroví zvuky. Po chvíli se tam šel podívat, ale nikoho ani nic co by vydávalo ty zvuky, nenašel. Následující ráno když se probudil, leželi na verandě noviny, které nikdo z rodiny před tím neviděl.

30. března 1922 zmizel svazek klíčů od domu. Pokoušeli se ho najít, hledali snad všude, ale nenašli ho. Celá rodina z těch věcí měla strach. Koho by našli v domě, jestli vůbec ta osoba opouští jejich pozemek. Nikdo se už necítil tak jako před tím. Jejich bezpečný pocit z domova, se vytratácel jako sníh na jaře.

Navzdory všem událostem, které se zde děli, 31. Března 1922. Přijali novou služebnou, Marii.

Uplynulo několik dní a rodinu Gruberovu ve městě nikdo neviděl. Tak se 4. Dubna několik měšťanů vydalo rodinu zkontrolovat. Když přišli ke stodole, zhrozili se. Ten pohled naháněl strach, soucit, a nevolnost. Pohled na zkrvavené mrtvoly Andrease, jeho manželky Cäzilia, jejich dceru Viktorii a vnučku, která měla teprve pouhých 7 let, se chtělo všechno jenom ne, smát. Těla ležela na sobě, pokryta senem. Uvnitř domu nalezli v kočárku ležet mrtvého dvouletého Josefa. Když přišli do pokoje služebné, zjistili, že byla zabita také, jako zbytek rodiny. Služebná byla zabita v první den její práce.

Jak vyšetřovatelé zkoumali případ, a nalézali vodítka k vyřešení celého případu, tak ten případ se stával čím dál děsivější a záhadnější. Došli k názoru, že rodina byla zavražděna v pátek 31 března. Sousedé říkali, že nepoznali, že je něco špatně protože viděli celý víkend vycházet kouř z jejich komína. Další vyšetřování ukázalo, že bylo v kuchyni připravováno jídlo které se jedlo, a že se dokonce spalo v posteli. Jejich zvířata byla dobře krmena, a dokonce i pes byl zcela zdravý a nakrmený. Ve skutečnosti žádnému ze zvířat nebylo ublíženo. Policie také potvrdila, že na půdě bylo rozházené větší množství sena, pravděpodobně pro ztlumení kroků. Také se zde našli noviny, které nebylo poblíž k dostání, a nikdo je v okolí nikdy nečetl. Také se zjistilo, že některé tašky byly posunuty a vysazeny tak, aby bylo možné vidět celý dvůr. Vyšetřovatelé došli k děsivému závěru, z kterého až mrazí. Ať už zabil rodinu kdokoliv, nejspíš zůstal v jejich domě, jedl jejich jídlo, zatímco jejich chladná mrtvá těla ležela poblíž a začínala se pomalu rozkládat.

Viník nebyl nikdy dopaden

Autor tatela, 16.12.2020
Přečteno 354x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí