Smradlavá baba

Smradlavá baba

Anotace: Na mém patře bydlí jedna zlá ženská. Už dlouhá léta mi dělá ze života peklo.

Jak bych jen měla začít.
Prostě ta zlá, šmírovací baba si usmyslela, že si může na na mém patře dělat, co chce.
Příhod s ní mám hodně, většinou ne příliš humorné, ale to tedy až jindy.
Půjdu raději rovnou ke svému dnešnímu zážitku.
Jo to vlastně také musím nejdříve naznačit, co se mezi námi poslední dobu dělo.
Takže ta baba je nečistá smradlavka. V bytě má smrad, jako v popelnici a sama tudíž tím odérem "voní" také, to ani jinak nejde.
Proč?
Inu protože má léta napěchované skříně starými, nepranými látkami, koberec nikdy nepraný, podlahu nikdy nemytou, sprcha černá, jak bota a WC je tak zasr..., že byste se na něj báli sednout, aby se vaše sedýnka nedotkla čnícího hovínka.
Letos v létě, mimo mého celodenního i nočního šmírování, které provádí již 6 let, si usmyslela, že mi nedovolí větrat chodbu, kterou záměrně "zavoňuje" svým bytovým odérem.
A to tak, že odstranila vnitřní dvěře své chodbičky, oddělující obývací místnost od dveří k bytu, takže veškerý smrad se škvírami v nich lehce dostává do hlavní chodby na mém patře, kterou já musím bohužel chodit domů.
Ten bytový smrad ještě připepřuje smradem z vaření a to je vážení něco !
Nevím co do jídel přidává, ale věřte mi, je to na omdlení.
Takže situace je většinou takováto.
Když vyjdu z bytu na chodbu, honem letím s šátkem na nose otevřit okno do chodby, abych nevrhla. Párkrát se u něj zhluboka nadechnu čerstvého vzduchu a opatrně se plížím, stále se šátkem na nose, k výtahu, který je těsně u jejích dveří.
Jelikož ven jdu většinou s Ladynkou (moje fenka), poznám, že baba stojí za dveřmi a naslouchá.
Ladynka mi to totiž řekně tím, že strčí čuminu ke škvíře jejich dveří a vrtí ocáskem.
Kukátko už jí rok mažu sádlem a podobně, aby mě skrz něj neviděla.
Pak přijede výtah, v něm si konečně mohu sundat z nosu šátek a dýchat.
Uděláme s Lady prochajdu, případně nakoupíme a podobně a vracíme se domů.
Už ve výtahu si opět připravím šátek na nos, protože.......
Okno na chodbě je samozřejmě zavřené a smrad neskutečný zpět.
Odevzdaně jej opět otevřu, i když vím, že jen za sebou zavřu dveře od bytu, hned poletí a zavře ho.
Dnes jsem se rozhodla, že jí to nějak "osladím". Přemýšlela jsem, jak na to.
No něčím namazat kliku na okně, hihihih....lepidlo?
Ne, to by nemusela stihnout a mohlo by zaschnout.
No asi víte, co mě napadlo dalšího, že? Ne, to by byl velký risk, že okno náhodou zavře někdo nevinný.
Hořčice!!! No jasně, rozhodla jsme se...super nápad. Dnes bude akce "Z"!
Takže když jsem se zase vrátila odpoledne z Ladynkou z venku, mnou otevřené okno, bylo, jako vždy, opět zavřené.
No počkej babo! Dneska si tě vychutnám, tešila jsem se škodolibě, jako malá holka.
Vzala jsem kremžskou hořčici, okno otevřela a kliku na něm s ní pěkně omazala tak, aby to nebylo vidět.
Radostně s očekáváním věcí příštích, jsem vklouzla do bytu a těšila se, co bude za rachot.
Za 10 minut se otevřely dveře a moje dcera Hedvika volá z chodbičky:
"Maminko, od čeho mám tak nechutně opatlanou ruku? Doufám, že to není ......"
Dostala jsem takový záchvat smíchu, že jsem se málem........:D
.
PS Musím vám sdělit, že mě před měsícem již konečně opustila. Jestli je v nebi, či pekle, je mi srdečně jedno. Důležité pro mě a mé psychické zdraví je, že se již nemusím bát vyjít z bytu, na nose navoněný kapesník a s pocitem, že je na mě stále upřené zlé oko. (Y)
Zase jsem začala žít (Y)
Autor vandule, 17.02.2015
Přečteno 778x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Musím vám sdělit, že mě již konečně opustila. Jestli je v nebi či pekle, je mi srdečně jedno. Důležité pro mě a mé zdraví je, že se již nemusím bát vyjít z bytu s navoněným kapesníkem a s úzkostným pocitem, že je na mě stále upřené zlé oko. Zase jsem začala žít (Y)

30.09.2015 19:33:30 | vandule

Párkrát jí nabídni něco k pití a máš vystaráno.

17.02.2015 23:06:33 | pedvo

No tak, až tak zlomyslná nejsem. ;)

18.02.2015 08:56:20 | vandule

:-D ... milá to ženština! Já už myslela, že je to vo mně, bábě :-))

spíš mám takový pocit, že bys potřebovala poradit, co s bábou ... jestli jí rovnou nechceš zabít (uvěď cenu a uvidíme, co s tím ;-)), zkus třeba zavolat hygienu na to, že u tebe na chodbě něco už měsíc ukrutně smrdí a domluv si s nima schůzku na hodinu, kdy bába vaří.
Nezabere-li to, napiš.

17.02.2015 21:46:01 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

Hahaha, díky za radu a velká omluva, že jsem Ti neodpověděla. Už není ;)

30.09.2015 19:36:23 | vandule

Díky za radu a není to o Tobě, neboj :D No pije mi krev už dobrých 6 let. Od té doby, co jsem jí pomáhala se po protialkoholické léčbě, zařadit opět mezi normální lidi. Dobře mi tak, viď? Nalepila se na mě, pronásledovala mě asi rok, než jsem se psychicky zhroutila. Ale to je na dlouhé povídání. Prostě stále žije a stále mě trápí.

17.02.2015 22:08:12 | vandule

zřejmě tím, žes jí pomohla (to byla od tebe laskavá a dobrá věc!!) čeká, že jí budeš pomáhat dál a tak ti ukazuje, jaká je chuděra a tím smradem tě vydírá ... to ale dělat nemůže. Nejlíp by bylo, kdybys jí to řekla na rovinu - ať ti řekne, proč tě týrá smradem ... pokud nebude sdílná, řekni jí na tvrdo, že chce-li v tom pokračovat, přivedeš na ni hygienu, která jí dá za obtěžování smradem vysokou pokutu nebo jí přijdou vystěhovat. Pohroz jí něčím takovým a dej jí den na rozmyšlenou s tím, že se jí přijdeš zeptat, jak se rozhodla. Řekni, že lidi z hygieny jsou připraveni na ni přijít. Pokud ani to nepomůže, poraď se se správcem domu nebo s hygienikem. Snad se to urovná v dobrém, aby bába nebyla popotahovaná.

17.02.2015 22:24:06 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

Byla jak kámen. Už měsíc není a já smím opět žít. ;)

30.09.2015 19:34:58 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí