Život, nebo divadlo???

Život, nebo divadlo???

Anotace: Další citáty o divadle, či divadle spojeném v životě, zde: http://www.facebook.com/pages/T%C4%9B%C5%A1%C3%ADnsk%C3%A9-divadlo-pro-ty-kte%C5%99%C3%AD-ma%C3%AD-toto-divadlo-r%C3%A1di-o/261585323945286?ref=hl ..

Abych pravdu řekla, často se snažím uvažovat nad tím, čím se vlatně liší život od divadla??
Vždyť... Já nemusím být ani v divadle, ale herců je kolem mě mnoho!! A nejen kolem mě, ale kolem všech!! Nebo jste snad ještě žádného herce nepotkali?? Jste si tím jisti???
Byli jste někdy oklamáni, či vám někdo lhal do očí?? Mě takhle lžou pořád.. Spolužáci, přátelé, rodina...
Já mám na to tento názor: "Nepotřebuji lhát a zpestřovat si tím život, stačí mi, když hraji v divadle!!! Zde si totiž mohu vyzkoušet jakýkoliv život... Život zamilovaných, zklamaných, chudých, či bohatých, mohu býti Madonou, či Panou Marií, mohu býti učitelkou i žákyní!! Přoč si tedy budu kazit život lží??"
Ztručněji řečeno: "Nejlepším hercem v životě je lhář, naopak nejlepším hercem v divadle, je blázen!!!"
=)
Autor Adrilus, 01.09.2012
Přečteno 793x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí