Proč

Proč

Anotace: A zle ti zazní odpověď až přestaneš se ptát"Fráňa Šrámek" Inspirovalo mě to k napsání tady tohoto.

Člověk šťastný začne být, na následky nemyslit. Zamilovaně na osobu blízkou hledí, zdánlivě rozkoše si oba dva užívají. Tak jak mockrát předtím, teď znova to přichází. A pak jak věřit má že je výjimečná.
O slově nevadí, to není, na pochopení to nestojí. Jen když mockrát dostane pohlazení, ty city krásné vášeň zevšední. Chování člověka se pak změní. Rozhodné slova pak ucho slyší a jen nevěřícně hledí. Cítím chlad. To dobré je najednou pryč. A když ústa mé těch pár slov poví, jen s opovržením se setkávají, se slovy s tím musels počítat. To jsi měl čekat. Ale já chci milovat divoce a vášnivě. Šťastně a silně. V posteli být dokud jídlo nedojde. Na hvězdy zamilovaně společně hledět. Pak prudce se otočit a vášnivě jako milenec políbit. Ke hvězdám tě znova a znova brát. Na měsíc si jít zakempovat. Všechny tvé problémy jednou ránou vyřešit. Abys věděla že o mne se můžeš vždy opřít. Nejsem jak všichni, i když ty si to občas myslíš.
Autor Delven, 19.06.2012
Přečteno 518x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí