Miluji jí

Miluji jí

Anotace: musim se nějak zabavit a vyfiltrovat lásku... :)

Je to už něco přes dva roky ...zhruba 26 měsíců co jsme se poprvé setkali jako přátelé... nevěděli jsme jeden o druhém vůbec nic a to bylo možná to co nás ze začátku tak spojovalo. Stále jsme se mohli o něčem bavit. Smáli jsme se spolu a já ji miloval už od první schůzky. Ani né měsíc na to, jsme spolu začali chodit. Od té doby jsme stále spolu skoro každý den... už 25 měsíců... a já jí stále miluji jako ten první den našeho vztahu... Nemůžu na ni přestat myslet... Nebaví mě televize...počítač ani nic jiného pokud nejsem s ní... Se svou láskou... Máme své chyby a občas se "rafnem" ... ale hned se usmíříme... A ze všeho nejvíc mě vždy zahřeje u srdce když slyším když mi říká jak si představuje naši společnou budoucnost... Myslel jsem že takhle je to jen ve filmech... že to jsou ty dojemné scény při dešti a romantickou písničkou...ale když člověk najde ideální protějšek... je to jako nádhernej sen... A jestli to je sen tak mě nebuďte prosím :)
Autor Antikrist, 16.12.2012
Přečteno 598x
Tipy 2
Poslední tipující: katkabloom
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Miluju Tě :-*

17.12.2012 00:00:25 | katkabloom

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí