Tulení láska

Tulení láska

Anotace: Vztah nemá ten stejný význam jako slovo láska, protože láska nikdy neříká: „Budu s Tebou, když“, Láska nikdy neříká: „Opustím Tě, když.“ V tomto se láska od vztahu liší. Bezpodmínečná a čistá láska buď je, anebo není.

K napsání tohoto textu mě inspiroval tuleň Míša, nebo spíše sangvinička tulenice.

Jak začat? No nejdříve si povězme něco o dárečcích.
Mám ve zvyku holkám dávat dárečky. Proč?

Každé holce udělá dáreček radost a zároveň jí tím prozrazuji něco o sobě. U tulenice vím, že je zčásti auditivní typ, takže jsem se snažil jí dát i nějakou drobnost, která má auditivní charakter. Původně mě napadla zvonkohra, ale nakonec jsem zvolil možná trošku riskantnější dárek.

Dám-li holkám dáreček, mají představu, co jí mohu nabídnout. Optimální pro nás muže je holčinu překvapovat postupně. Nemůžeme holkám hned v prvním dárku prozradit všechno, a proto je vhodné o sobě prozradit jen to nejnutnější, na základě čeho se může rozhodnout, zda jí zajímáme, nebo nezajímáme.

Každá holka, která ode mně dostala nějaký dárek, má představu o tom, jaký jsem, a co jsem schopen vnést do lásky, protože s holkami do vztahu nevstupuji.

Holčiny jsou různé, jako vizuálnímu typu nemůžeme dát zvonkohru, stejně tak jako auditivnímu typu nemůžeme dát drahý šperk, protože ten ocení jedině vizuálka.

Ptáte se, proč nevstupuji s holkami do vztahu?
Nevstupuji s holkami do vztahu z jednoho prostého důvodu. Vztah nemá ten stejný význam jako slovo láska, protože láska by nikdy nikomu neřekla: „Budu s Tebou, když“, Láska nikdy neříká: „Opustím Tě, když.“ V tomto se láska od vztahu liší. Bezpodmínečná a čistá láska buď je, anebo není.

Navíc, když s holkou vstoupíme do vztahu, vztah nám říká, abychom si jí hlídali, a nedáváme jí patřičnou dávku svobody, kterou každá holka potřebuje. Ano, i holky mají své dny, ve kterých si potřebují povykládat s ostatními holkami o chlapech a prostě o holčičích věcech.

Naopak když s holkou vstoupíme do lásky, jsme s ní už tehdy, když na ni myslíme, a tím že jí dáváme volnost a nejsme jí neustále za zadkem, jí dáváme příležitost, aby si po večerech mohla vyjít třeba právě někam se svými kamarádkami.

Existují však i ženy, které nás chlapy umí odmítnout velmi něžně. Když prostě holka napíše, něco ve smyslu: „Bojím se, že tvé očekávání jsou větší, než ty moje, a snad budeš v pohodě“ vyzní to velmi mile. Existují však i holky, které nás muže úplně ignorují.

Chování holek se odvíjí od toho, v jaké rodině byly od malička vychovány a přitom není důležité zda její tulení maminka umí říci slovíčko "thirteen." Chování holek se ale odvíjí i od toho, jak se k ní chovali bývalí partneři.

Článek jsem nazval tulení láska.
A co je to vlastně tulení láska?

Tulení láska je, když se dva lidi k sobě tulí. Tulení láska je, když muž tuleň jde nalevo od ženy tulenice. (Jsem až zděšený, že u poloviny dnešních párů, které pozoruji každodenně na ulici, jde muž napravo)

Tulení láska je, když se dva lidi usmívají, mají se rádi a drží se za své ploutvičky.


...Poté, co dám holkám dárek, zeptám se jich, co jsou ochotni přinést do lásky, protože je to pro mne důležité. Nemohu být s někým, kdo není ochoten do lásky něco přinést.

A co je možné přinést do lásky?
Do lásky je možné přinést úsměv, něhu, pokoru, upřímnost, ale i vytrvalost, nebo odpuštění. A právě s takovou holkou chci být. Ne, už holky nehledám, protože vím, že až přijde ten správný okamžik, zjeví se mi sama.

Bohužel většina holek odpoví něco ve smyslu, že do lásky přinese auto, dům, nebo vůbec neví, co mají odpovědět.

A proto neodmítejme ukvapeně. Neodmítejme partnera, nebo partnerku, pokud jsme ho důkladně neprozkoumali.

Jasně pokud si s ním vyjedeme vláčkem na výlet, a nebudeme si s ním mít po cestě co říci, můžeme mu říci, že o něho nemáme zájem, ale říci někomu, že ho nechceme, když jsme s ním nebyli ani v kavárně a nevíme, jaký ve skutečnosti je, mi přijde až příliš rychlé odmítnutí.

No nic, jdu si něco ukuchtit na večeři...

Mějme se rádi a usmívejme se, protože náš den určitě přijde :-)
Autor saxjirka, 12.04.2013
Přečteno 675x
Tipy 2
Poslední tipující: Tera.kuckuc
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí