Uvažování

Uvažování

Anotace: V životě není důležité, jak dlouho čekáš, ale na koho čekáš. Můžeš čekat chvilku,...

V životě není důležité, jak dlouho čekáš, ale na koho čekáš. Můžeš čekat chvilku, ale i roky. Ale láska přijde vždy, když to nejméně čekáš, a však také odejde v době, kdy ji nejvíce potřebuješ. Možná časem zapomeneš, tak jako to dělají lidé, kteří už nás nepotřebují, anebo možná budeš stále čekat a bojovat dál. A to, co se stalo jednou, se už nemusí nikdy stát, ale to, co se stalo dvakrát, se může stát i po třetí. V srdci ti zůstanou vzpomínky, které nikdy nezmizí a ty pro ně po nocích pláčeš, jen aby ses mohl/a přes den smát. Pamatuješ si ty chvíle, které jsi necítil/a, když jsi je prožíval/a, ale pláčeš pro ně, když na ně vzpomínáš. Také máš svoje sny, které ti občas smočí slzy, tak je vyvěs na slunce a začni znovu doufat. Nic není naposled, stejně jako nic není navždy. Ale nepřestávej věřit. A nemysli si, že bolest, kterou cítíš a všechno jen tak zmizí,až příjde nový den,přivítej ,jej úsměvem.
Autor seveal, 17.11.2014
Přečteno 442x
Tipy 2
Poslední tipující: enigman
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to jsem čekal...

18.11.2014 21:21:29 | enigman

já též

26.12.2014 17:50:43 | seveal

tak to se usmějem...

05.01.2015 10:39:50 | enigman

Docela dobře provokuješ,neznámý-či neznámá???

11.01.2015 13:14:45 | seveal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí