Láska na první pohled

Láska na první pohled

Anotace: Láska na první pohled existuje...

Láska na první pohled není jen o vzhledu. Člověk se vám podívá do očí. A vy to najednou víte. Přitom jste si ho ani nestačily prohlédnout.jen ty oči.ta hloubka.tolik věci v nich...a ja to videla.viděla jsem Te asi poprvé v životě.nevím jestli někdy předtím.možná ze jsme se potkaly.i když spíše asi ne.přece bych si všimla...stejně jako teď.projel jsi kolem.ani nevím jestli jsi vlastně odpověděl na pozdrav.jen Ty oči.ten pohled.prohlídnul jsis me naskrz.a ja viděla v tvých krásných očích něco.co v jiných ještě ne.bylo to tak zvláštní.neusmal jsi se.nic...takovej neutrální výraz. Nevěděla jsem co si mam.myslet.bylo to krásný.něco se ve me probudilo.srdce bušilo jak o závod. Strašná nervozita. Chtěla jsem Te vidět znovu.a kouknout se ještě jednou.zkontrolovat co jsem tam viděla.co to bylo tak krásného..nevím to do dnes.a už jsem se do těch krásných očí koukala nesčetněkrát...jen vím.ze v tu chvíli jsem se zamilovala a doteď to nepreslo.a nikdy to neprejde! v mym srdíčku budeš už napořád, Románku...
Autor Alik0082, 20.02.2016
Přečteno 394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí