KONEC

KONEC

Anotace: Když jsem začla psát,psala jsem o svých snech, a o svých zážitcích,psala jsme o sobe a svém životě. Můj život nebyl zrovna pěkný,zažila sem dost hnusů. Uplnul nějaký čas od posledního psaní. Tímto bych své psaní chtěla ukončit. POSLEDNI PRIBEH MEHO ŽIVOTA

TICHO.......JASNÉ SVĚTLO.......PLÁČ.........Je to můj konec? Vzpomínám na své dětství, na svou rodinu, na své dětské lásky, na své přátelé, má to takhle být ? Nedělám chybu ? PRVNÍ KROK KUPŘEDU....... Vzpomínám na naše první setkání, jak sem se cítila a jak směšné mi přišlo, že se mi líbí někdo mladší....Setkání v autobuse, pohledy a myšlenky na sblížení, doufala jsem, že mě oslovíš,mlčel jsi...... Nenápadné pohledy, letmé doteky, pro mě byly jako lék na všechny mé bolesti a sklamání. Postupné seznamování, propsané noci... První "rande" , strach se tě dotknout,co když ty nechceš?! Co když se ti nelíbím?! Nejistota......První "polibek", zrychlený tep, radost, strach, nepopsatelný pocit bezpečí,který jsem tolik hledala a potřebovala..... LÁSKA.....Fáze, při které začínám obvykle prchat, ale teď ne!!! Nebylo to lehké ,ale vydržela jsem to... Neutekla jsem! Našla jsem v tobě to, co jsem tak dlouho hledala...... Nikdo nám to neulehčoval, občas to bolelo víc než cokoliv dřív. Spoustu obětování,ústupků,proplakaných nocí,strachu,štěstí........DRUHÁ NOHA SE BLÍŽÍ PRVNÍ........Vzpomínám na první noc s tebou,na boje o peřinu,tvé chrápání, tvé vstávání s východem slunce. Vybavuji si i teď každý tvůj dotek, tvou vůni, VŠE!!! Byla jsem s tebou šťastná......... S DALŠÍM KROKEM MI STÉKAJÍ SLZY PO TVÁŘI......... Nikdy jsem si nedokázala pořádně představit, jaká by mohla být budoucnost s tebou, ale toužila jsme po ní..... Tak proč ?!!!!! .................NOHA SE MI ZAŠKOBRTLA A JÁ PADÁM....................Proč?!Proč?! Proč vůbec přemýšlím, zda je to dobře nebo ne? Je to přesně tak jak chci a na ničem jiném nezáleží!!!
........TÁTA MI POMÁHÁ VSTÁT....................PLÁČ SE SPOJUJE SE SMÍCHEM................... Jsem ráda, že všechny bavím, zase takový trapas a zrovna dnes ! POZVEDÁM HLAVU A KOUKÁM PŘED SEBE, KDE STOJÍ ON!!!............. Směje se, kouká na mě tak jako na mě koukal ,když mě viděl poprvé,jako by se do mě právě ted znovu zamiloval, to mi dodává odvahu.......JDU SMĚREM K NĚMU...... CHYTÁM JEHO RUKU......... Teď už vím přesně, co chci a co vždy budu chtít.... JEHO!!!!...... Poslouchám mlčky modlidbu pana faráře, všichni moji blízcí jsou tu , jsou tu semnou, ve chvíli mého velkého životního rozhodnutí, maminka, tatínek, bráška, kamarádi, všichni jsou tu pro mě......Čekají až vyslovím tu větu , kterou mi začne můj nový život....Lepší život.... s tím koho miluju............ANO,BERU!!!
Autor Maryje, 22.06.2016
Přečteno 456x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Happy end!

22.06.2016 16:49:24 | Antigen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí