Bílé šaty?

Bílé šaty?

Anotace: Ač by to mnoho lidí odsoudilo, dle mého názoru je fajn, nad tím přemýšlet a fantazírovat o tom, pokud tomu člověk věří. Není na tom nic špatného (Ano, je to čistě výpis z mysli, ale bohužel nedovedu slova nahlas říct tak, jako je dokáži napsat)

BÍLÉ ŠATY?

Notak, povídej. Co sis představil?"
Ne, teď ne, je na to brzo."
Ale notaak, prosím..."
Chmmm, tak jo. Bílé šaty..."

Řekl jsi to a mně se po tváři rozlil naprosto blažený a nefalšovaný úsměv malého dítětě, které dostalo to, co si nejvíc přálo. Neviděla jsem se, ale vsadím se o všechno, že tak jako v tu chvíli, mi oči už dlouho nezářili.
Víš, tobě tohle běhá hlavou tak po těch čtyřech měsících a jsi z toho nesvůj... A mně, té, která si ještě ty čtyři, pět měsíců nedokázala představit, že by vůbec s někým chodila, trávila s někým večery u filmů, válela se s někým celé dny v posteli, chodila se procházet. Nedovedla jsem si ředstavit, že bych vařila večeře jen pro dva, že by mi někdo týden co týden dával květiny jen proto, že chce a i přes to, že stále dokola říkám ať to nedělá, tak se stejně vždy usměji. Nenapadlo by mě, že někdy vůbec zkusím hrát počítačové hry, protože mě nikdy nelákaly a nebavily a teď? Už za sebou mám world of tanks, warcraft...Kdo ví, do čeho mě uvrtáš příště. Ale dopředu říkám, asi se stejně nic z toho nikdy nenaučím ovládat. Trpím totiž více než očividně čistým antitalentem na hraní počítačových her. A ano, simíci se do toho nepočítají... Ani ve snu by mě nenapadlo, že bych mohla i třeba jenom tu blízkou budocnost jako je třeba měsíc dopředu plánovat s někým a ne jen pro sebe a i přes tohle všechnno. I přes to, že jsem byla zásadně proti tomu mít vztah...
Myšlenky obsahujíc bílé šaty, dvojité ano a společnou budocnost víc než pár let dopředu...Ty jsem měla už v září.
A i když oba moc dobře víme, že tohle ještě minimálně pár let počká, tak jsem ráda, že se o tomhle bavíme právě spolu a můžu Ti s jistotou říci, že bych neměnila!  

Autor Zatím Nikdo, 29.12.2016
Přečteno 408x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí