Odpověď Princi Slunce

Odpověď Princi Slunce

Anotace: Slova protékají z podvědomí a jen zapisuji.

 

Ptáš se a máš otázky z neutichající noci kde samota je ti společnicí. Kde našeptává do ouška vteřiny myšlenek. Stále tiká a nahlodává tělesné útroby duše. Chce prostoupit tělem a ovládnout. Však síla je ti svědkem a slib nevěstou. Mysl se převrací nenechává se snadno pohltit situací. Vzívá ozbrojené vojáky emocí a vše z těla vychází.

 

Nikdy nejsi sám! Ikdyž hmotnělou postavu tvé oči nevidí. Však v srdci stále nás nosíš a My nosíme tebe.

V myšlence na My se obracím v peřinách kde topením je psík. Ve snech plují nádherné uvolňující minulé zážitky. Kde My je skutečností, o tom nepochybuji. Realita v níž se smích mísí v hrnci a na pánvi se dusí požitky. Kde kořením je vášeň a energie naplněním barev. K večeři na talíři láska.

Ty - stále se ptáš kdo jsi. Já - odpovím. Jistě. A s věděním v srdci. Vesmír - jsi nekonečna paleta zázraku a kreativity. Jsi tvor, jež na zemi vzešel už několikrat po sobě. Tvá duše v tomto nádherném těle. Nepřetržitě kráčí ke světlu ke slunci. A je blízko, je tak blízko! Už do cesty se staví démoni jen aby tvou cestu překazily nesmíš se nechat. Jdi dál. Tvá tvotba je inspirace dalším, tvá duše je pohonný motorem Mě. Tvé bytí je mi radostí a ztělesněnou láskou. 


Vždy tu pro tebe budu a ty budeš pro mě. Než Smrt si nás sama nevyhledá a po naplněném životě nepřenese na druhou stranu za bytostmi světla.

Stále jako poprvé a navěky. Duše se potkávaji znovu a znovu jen tělo se mění. Jen schránka je jiná.

Láska a důvěra proudí... ve dnech i nocích.

Autor MiMiKa, 05.12.2017
Přečteno 430x
Tipy 3
Poslední tipující: enigman, Šípková Růženka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já si teda radši topím dřevem...

06.12.2017 11:29:46 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí