Nejlepší a nejhorší

Nejlepší a nejhorší

Anotace: Znáte takový ten pocit, když k někomu něco cítíte a věříte díky jeho činům, že on taky. Prožijete spolu krásné chvilky a on Vám pak řekne, že...

NEJLEPŠÍ A NEJHORŠÍ
23.6.
Dneska jsem byla na očkování. Myslím, že to byl meningokok, nebo něco takového. Nejhorší není bodnutí injekcí, to je jen chvilková bolest, ale to, co přijde po tom, je fakt něco. Vakcína, která se pak vtlačuje do těla, je strašně moc nepříjemná.
Je to jako byste měli pocit, že se vám obsah vašeho těla už do něj nevejde a vy se musíte roztrhnout.
Potom jsem šla na poštu poslat nějaké balíčky. V jednom z nich byly boty do tanečních, které mi nebyly, a tak jsem je musela poslat zpátky.
Když pomyslím na taneční, ani na ně vlastně myslet nechci, ale musím.
Není to o tanečních jako takových, ale o tom, kdo bude můj partner.
Je to můj kamarád. No, vlastně kamarád ne, ale nevím jak bych ho nazvala, vzhledem k naší minulosti, takže ,,kamarád“.
Ten kamarád je Mike. Stalo se nám spolu pár věcí, kvůli kterým jsem k němu něco cítila, možná pořád cítím. Nemyslím si, že je to láska, ale pokud ne, tak co to je?
Náš příběh začal nějak takto:
Seděla jsem s ním na cestě do zahraničního výletu se všemi lidmi z devítek, kteří jet chtěli.
Nezačala jsem k němu něco cítit přes den, jak by se čekalo, ale začala jsem k němu něco cítit přes noc.
Byl večer 27.5. Jeli jsme autobusem a koukali se na film (všichni).
Už jsem byla unavená, a tak jsem si na něj lehla. Hlavou do klína, ale ne ,,tím“ směrem.
Byla jsem vzhůru, ale vlastně jsem spala. No, abych lépe vysvětlila:
Měla jsem zavřené oči, ale vnímala jsem.
Ucítila jsem jeho ruku na mém boku, opřel se o něj. Trošku jsem znervózněla, ale pak jsem si uvědomila, že asi nemá moc možností, kam si ty ruce dát.
Potom ale začal dělat ukazováčkem a palcem krouživé malé pohyby.
Bylo to moc příjemné, cítila jsem, jak mi srdce buší. Snažila jsem se ale uklidnit a konečně jsem usnula.
Asi po půl hodině jsem se probudila. Oba jsme usoudili, že už chceme spát.
Lehla jsem si obličejem k opěradlu sedačky a on za mě, jako v nějakém romantickém filmu.
Ruku měl na mém boku a opět dělal ty super krouživé pohyby.
Poté ale masážní kroužky přemístil. Vklouzl mi na břicho pod tričko.
Zase jsem znervózněla, ale nechala jsem ho.
Těmito krouživými pohyby se dostal pomalou cestou až k okraji mých maskáčových legín, které jsem měla na sobě. Úplně jsem cítila, jak mi horko leze do tváří a postupně do celého těla. Cítila jsem, jak mi bije srdce a cítila jsem hlavně jeho. Jeho hruď opřenou o má záda.
Jeho palec se jemně pohyboval po okraji legín.
Potom ale udělal něco, co jsem opravdu nečekala. Jeho klidné krouživé pohyby palcem se dostaly pod další vrstvu mého oblečení.
Jeho prsty jsem teď cítila na okraji svých kalhotek. Zpanikařila jsem.
Teď jsem absolutně nevěděla, co mám dělat. Ale můj instinkt použil varovný signál a má ruka se dotkla jeho. Zvedla jsem ji, položila na tričko na místo, kde mám žebra a mou ruku
dala na jeho.
Než jsme takhle usnuli, pořád jsem přemýšlela:
Co by se asi stalo, kdybych nic neudělala? To by mi jako vlezl i pod kalhotky?
Tady v autobuse?
Namlouvala jsem si, že by něčeho takového nebyl schopný. Ale později se ukázalo, že je schopný spousty věcí…
Ten týden v zahraničí byl moc super.
Povídali jsme si, smáli se spolu, ale ani jeden jsme neměli odvahu promluvit si o tom, co se stalo v autobuse. Nebo spíš, co se málem stalo.
Cesta domů ničím zajímavá nebyla, to zajímavé přišlo až o týden později…





Jeli jsme totiž na výlet.
Jako každá devátá třída jsme věděli, že tohle je naše poslední šance být někde spolu.
Já to věděla taky, a taky jsem věděla, že z výletu nechci odjet bez toho, abych Mika políbila, nebo mu alespoň řekla, co cítím.

V sobotu jsme přijeli a hned jsme se zabydleli. Bylo to fakt super. Byla jsem na pokoji s těma nejlepšíma holkama, se kterýma jsem tam mohla být. Tolik srandy při stěhování matrace jsem dosud nezažila.
Bydleli jsme ve fungl nových chatkách. No…asi moc nové nebyly.
Dveře od záchodu nám nešly zavřít, stěny se prohýbaly, když jsme se o ně opřeli a když byla tma, tak škvírkami v dřevěných prkenných zdích prosvítalo světlo, takže tam ráno, ale i večer bylo dost šero.
Když jsme se zabydleli, vzala jsem si na sebe moje černé plavky, na to lehké kraťásky k pupíku a crop top.
Šli jsme si obejít tu nádrž/rybník, ve které se koupe.
Když jsme to doobešli, tak jediná já a moje kamarádka Aria jsme už měly plavky na sobě. Ostatní řekli, že se půjdou převléknout a přijdou.
Když už jsme byli ve vodě, uviděli jsme Mika, jak jde v kraťasových plavkách s ručníkem přes rameno a slunečních brýlích na nose k nám.
Ručník si hodil na lavičku u občerstvení u lomu, odložil boty u vody a už se řítil k nám. Hned za ním už šel kámoš Ben.
Hned šli oba na mě, aby mě ,,utopili“. Ben pak ale zahlédl kamarádku Ariu , a tak plaval k ní. Mike ale plaval stále ke mně. Chvíli jsem plavala od něj a říkala něco jako: ,,Ne Miku, notak!“
Potom jsem si ale řekla,že je to dobrá příležitost se ho dotknout, tak jsem zůstala na místě a on ke mně doplaval.
Obejmula jsem ho kolem krku a on se se mnou potopil. Po pár vteřinách jsme se opět vynořili.
Hezky se na mě podíval a já znervózněla. Takže jsem se usmála a odplavala za Benem.
Odpoledne jsme hráli na beachy volejbal a přehazovanou dohromady. Asi půl hodiny jsme normálně hráli, ale potom už jsme začali blbnout. Když jsme běželi pro míč, někdo další se na nás svalil…taková plážová bitva.
Já to nejdřív udělala s Anelou a potom s Ivy. Když běžel pro míč Mike, využila jsem toho. Chvíli jsme se o míč ,,prali“ a potom přišel jiný kamarád, John, a míč nám vzal. Já se z Mika zvedla a posadila se na paty. Podívala jsem se na Johna a potom zpátky na Mika a zasmála jsem se.
Mike se taky zasmál, vydechl a znovu mě popadl. Bylo to strašně super. Jasně, zní to asi trošku divně, ale já si to užívala.
Po pár dalších ,,bitek“ byl podvečer, a tak jsme se všichni měli odebrat do svých chatek. Myslím, že naše třídní musela vědět, že nebudeme jen u sebe v chatkách, ale nic neřekla.
Jako by to bylo znamení, nešla nám odemknout naše chatka. Klíč šel do zámku normálně strčit, ale dveře prostě ne a ne se otevřít. Ben šel kolem naší chatky a ptal se, co se děje.
My jsme mu vysvětlily situaci a on nám nabídl, že můžeme počkat v jejich chatce, než opravář přijde.
Jedna moje spolubydlící šla do chatky za dalšíma holkama z jiné chatky a další dvě šly se mnou do chatky k Benovi, Denovi a … a Mikovi.
Bylo to tam fajn. S Mikem jsme leželi, povídali jsme si a potom jsme si tak řekli, že jsme plní písku a že bychom se ho měli zbavit. Hned co jsme to řekli, podívali jsme se na sebe a ušklíbli jsme se, protože jsme každý moc dobře věděli proč.
Mike se potom zvedl a říkal, že jde do sprchy, aby to ze sebe smyl. Já ze srandy pronesla, že bych nejradši šla s ním a on vážně řekl, ať tedy jdu. A co já? Nevím, co se to se mnou stalo, ale opravdu jsem šla. Aby nedošlo k nedorozumění, plavky jsme si oba nechali na sobě.
Bylo to fakt úžasný! Byli jsme, jako bychom spolu chodili.
Navzájem jsme se mydlili, ale ne intimní partie. Když mi ale mydlil záda, tak trochu na zadek z boku zajel. Já se lekla, pomalu se otočila a začala mu mydlit ramena. Tvářemi jsme teď byli k sobě a já se koukala do jeho nádherných světle hnědých, skoro až medových očí.
Měla jsem chuť chytit ho jednou rukou za krk, druhou mu položit na tvář a políbit ho. Jenomže na to jsem byla až moc veliký srab.
Po nějaké chvíli mytí jsem už řekla, že se půjdu podívat, jestli je už zámek spravený, a byl.
Po večeři jsem šla zase k nim. Teď už tam byli jen Den a Mike.
Po chvíli Den odešel a my jsme tam s Mikem zůstali sami. Lehli jsme si na jednu postel vedle sebe tvářemi k sobě.
Když jsem u člověka, který ještě není můj kluk a já ho chci, jsem blíž než 10 cm a mám se mu koukat do očí, tak jsem strašně nervózní a možná se i třesu. Takže jsem se jako trouba koukala do stěny před námi.
Povídali jsme si, leželi vedle sebe a ano, párkrát jsem se mu do očí podívala. Ale jakmile jsme se na sebe déle koukali a on se usmál, musela jsem se zpátky dívat na tu stěnu, abych mu hned náhodou nedala pusu, i když jsem si řekla, že bez toho z této chatky neodejdu.
Nejméně padesátkrát jsem si řekla, že napočítám do deseti a potom se prostě zvednu a dám mu pusu.
Udělala jsem to až když jsem si uvědomila, jakou inspirací je jedna moje kamarádka, a až na 51. jsem to udělala. On mi to hned oplatil. Začali jsme se líbat. Já byla nahoře a on dole. Cítila jsem, jak mě chytil za boky a držel mě nad sebou, když jsem si sedla na kolena, ale stále ho líbala, té situace využil a vzal mě za zadek.
Nevadilo mi to, ani mi to nebylo nepříjemné, ale po chvíli, kdy už mi na něj sahal a měl ruce pod mými šortkami, tak jsem zpanikařila a zvedla se.
Seskočila jsem z postele, vzala svůj telefon a nervózně jsem řekla, že už radši půjdu, než z toho bude něco víc. On byl opřen o lokty a přikývnul. Myslím, že byl hodně zmatený, oba jsme asi byli hodně zmatení.
Když jsem přišla do chatky, už tam byla Aria, Ben a Den a hned se mě vyptávali.

Ben: ,,Tak co, bylo něco?“
Já: ,,Já…já jsem strašně zmatená, jsem úplně vedle.“

Opřela jsem se o stěnu chatky a začala jsem zhluboka dýchat, vůbec jsem ale nemohla. Byla jsem v tak velkém šoku, že jsem zapomněla i kdo jsem a co tu vlastně dělám. Potom jsem přešla do pokoje, kde jsme spali a začala jsem sebou lehce házet. Ne jako nějaký cvok, ale neměla jsem k tomu daleko. Vlastně doteď pořádně nechápu, proč jsem to dělala, vždyť se nestalo nic velkého, ne?

Tu noc jsem ani moc nemohla usnout, ty cca dvě hodiny jsem si přehrávala pořád dokola. Nevěděla jsem, co by se mohlo stát další den. To, co se ale další den stalo, bylo zatím moje první, takhle nepopsatelné líbání!!!





V neděli jsme byli téměř celý den na kánoích. Samozřejmě, že jsem si s Mikem povídala, ale než se to rozeběhlo, byla mezi námi taková divná atmosféra. Když ke mně přišel, aby mě pozdravil, jeho obličej byl od mého vzdálený asi jen 10cm. Bylo vidět, jak jsme každý z nás nervózní. Podle mě, jsme ani jeden pořádně nechápali situaci mezi námi dvěma.
Na zpáteční cestu do kempu jsme jeli na koloběžkách. On, protože ho paní učitelka považovala za jednoho z nejspolehlivějších žáků, jel vepředu skupiny a já jsem jela s Benem uprostřed. Povídali jsme si a dozvěděla jsem se pár věcí o včerejšku z Mikovy strany.
Prý říkal, že už chtěl něco v té sprše, a že se mu to včera celkem líbilo. Jenom nechápal, proč jsem odešla se slovy ,,Radši půjdu, než z toho bude něco víc.“ Prý nic víc nechtěl udělat, jako třeba nějaké zvrhlosti, ale já jsem i přes to odešla. V té chvíli jsem si uvědomila, že jsem ani pořádně nechápala proč jsem odešla. Myslím, že jsem byla až moc v šoku na to, abych chápala, co se vlastně stalo. Po chvíli ježdění a povídání mi Ben pověděl ještě něco. Pověděl mi, že Mike chce dnes večer znovu. To mě trošku vyděsilo ale zároveň potěšilo. Měla jsem takové smíšené pocity.
Večer jsme měli ,,diskotéku“ v jejich chatce, v chatce Bena, Dena a Mika.
Mike a další kluci z naší třídy z jiných chatek šli radši na burger, jako vážně? My holky si chceme užít poslední diskotéku s naší třídou a oni, místo toho, aby byli s námi, jdou radši na burger, za který musí zaplatit, a který si můžou vzít každý den svého života? Nechápu…
Takže jsme v té chatce byly jen my holky a Ben, který nám tam pouštěl písničky
na můj reprák.
Po chvíli tancování, zpívání a jezení chipsů přišel i Den. Bolela ho záda, a tak mě poprosil, abych mu je namasírovala. Všichni, které jsem kdy masírovala, i na výletě, mě moc chválili.
Za to jsem moc ráda, zvlášť když jsem neabsolvovala žádný kurz masérství a tak podobně,
asi to mám v genech.
Každopádně, po chvilce masírování Dena jsem se zmínila, že už mě taky bolí záda a on mi nabídl, že mě namasíruje. Tak jsem řekla: ,,Proč ne?“
Sundala jsem si tričko, lehla jsem si na břicho na Mikovu postel a rozepla si na zádech podprsenku. Den se ihned pustil do masírování. Bylo to moc příjemné, ale jednu chvíli mi tak moc tlačil na záda, že jsem si myslela, že se na té posteli propadnu.
Takže jsem tam tak ležela a kdo by nepřišel, Mike.
Stoupl si k nám ze strany a založil si ruce na prsou. Já na chvíli zatajila dech a on se na mě díval pohledem, jako kdybych něco udělala. To on ale přede mnou flirtoval s ostatníma holkama jakoby nic, takže se na mě nemá co zlobit, když mě jenom kamarád masíruje.
Po chvíli zírání odešel. Cítila jsem se provinile. Potom jsem ale uviděla Bena, jak se s Mikem vracejí zpět do chatky za námi ostatními, což znamená, že spolu mluvili.
Ben ho poplácal po zádech a poletoval po místnosti očima, jakoby někoho hledal, a taky že ano. Když se jeho pohled střetl s mým, pokývl hlavou na znamení, ať jdu s ním.
Přikývla jsem a šla.
Už si ani pořádně nepamatuju, o čem přesně jsme se s Benem bavili, ale moc mi toho neřekl. Říkal jen, že Mike neviděl rád, že se bavím s jiným klukem. A to je to blbý, Mike totiž žárlil. A on neodtrhne toho druhýho kluka, on se na mě naštve a spíš mi to chce oplatit, což se ale zázračně nestalo.
Když jsme se s Benem vrátili do chatky, Mika jsem přes holky neviděla, a tak jsem šla s holkama tancovat. Po chvilce za mnou Ben přišel…

Ben: ,,Hele, máš tu nějakýho adepta na masírování.“
Já: ,,Vážně? A koho?“

Usmál se a ukázal prstem na Mika. Já se na Bena usmála a poděkovala mu.
Přišla jsem tedy k Mikovi.

Já: ,,Tak ty chceš namasírovat?“
Mike: ,,Celkem jo.“

…a usmál se tím svým rozkošným kulišáckým úsměvem, u kterého pokaždé roztaju.
Sundal si tričko, lehnul si na břicho a já se mu vyhoupla na zadek, abych se mu co nejlépe dostala k zádům.
I když bylo šero, tak jsem jeho perfektní záda viděla dokonale.
Když jsem ho asi po deseti minutách domasírovala, lehla jsem si vedle něj na postel, opřela se o lokty a hleděla mu do očí. Povídali jsme si, smáli se a poslouchali hudbu, kterou Ben pouštěl na můj reprák písničky.
Po chvilce všichni odešli a já s Mikem jsme zůstali sami v chatce.

Já: ,,Ty Miku, víš jak poznám že Ben a spol nejsou dál jak deset metrů?“
Mike: ,,No to nevím, jak?“
Já: ,,Protože ten reprák dosáhne max na deset metrů.“

Když jsme se tomu lehce zasmáli, zase všichni přišli, zase se zaplnila místnost lidmi a já s Mikem jsme neměli moc velké soukromí.

Mike: ,,Ty, nechceš jít někam jinam?“
Já: ,,Jo, klidně.“
Ben: ,,Hele, tak nechcete jít vedle?“

Podívali jsme se na sebe s Mikem a vstali jsme. Přišli jsme ke dveřím pokoje a Mike se omluvně podíval na Bena.






Mike: ,,Hele, tady není taky moc žádný soukromí, navíc je tu velký řev od té muziky.“
Já: ,,To je fakt.“
Ben: ,,Tak já už teda nevím.“
Mike: ,,Hele, a u vás někdo je?“
Já: ,,Já myslím že ne.“
Mike: ,,Tak tedy půjdem k vám.“
Já: ,,Ok.“

Vyšli jsme z jejich chatky a směřovaly k té naší. Otevřeli jsme dveře a Mike hned zatočil
do pokoje, kde spíme. Lehla jsem si na matraci a on vedle mě.
Nebylo tam skoro vidět, světlo pronikávalo skrz vysoce kvalitní dřevěné zdi. Leželi jsme a povídali si a bylo to moc fajn.

Já: ,,Včera jak jsem od tebe přišla, tak jsem byla jako v tranzu.“
Mike: ,,To je jasný, bylo to první.“

Jako vážně? V tu chvíli, co tohle řekl, jsem si o něm začala myslet, že je trošku blbec. Já už jsme se líbala, nebylo to sice tak vášnivé jako tohle, ale už jsem okusila rty někoho jiného. Cítila jsem se jako pana, tedy, já jsem pana, ale jako pana v líbání.
Po chvíli ten pocit toho, že si myslím, že Mike je debil, pominul a jen jsme leželi.

Mike: ,,Není ti horko?“
Já: ,,Ani ne.“
Mike: ,,Mně jo, asi si sundám to tričko.“

A jak řekl, tak skutečně udělal. Vstal, přetáhl si tričko přes hlavu a lehl si zpátky. Nelehl si ale do původní pozice, lehl si tak blízko, že když se jen o milimetr pohl, naše nosy se začaly dotýkat. Začaly po sobě klouzat, a tak jsem mu na nos dala pusinku. On ani nezaváhal a hned se se mnou začal líbat. Převalil mě na záda a byl nahoře, chytla jsem ho kolem jeho ne moc svalnatých boků a oplatila mu polibky. Bylo to moc krásné, ale potom to začalo stoupat…

Překulila jsem se na něj, takže to byl pro něj automatický signál, že teď já budu nahoře a on dole. Ruce jsem měla kolem jeho krku a jeho ruce se od mých boků pomalu přesouvaly až k zádům, kde narazily na zapínání od podprsenky. Když jsem ucítila, že se jeho prsty snaží odepnout zapínání, rukou jsem mu jeho prsty dala pryč, řekla ,,Ne“ a sedla si na paty. On řekl, že ,,Dobře“, vzal mou tvář do dlaní a políbil mě. Opět byl nahoře. Jeho polibky byly měkké, jeho tělo horké a jeho srdce bilo, že jsem ho cítila až na hrudi. Své ruce jsem mu lehce zarývala do zad, nohy jsem si proplétala s jeho.
Když jsme se už nějaký čas líbali, přesunul jeho polibky k mému krku, potom ke klíční kosti a pomalu postupoval až k pupíku. Při cestě zpátky se zastavil u mých prsou. Prsty jsem mu jezdila do vlasů a říkala si…vlastně jsem si nic neříkala, protože jsem se cítila až moc hezky na to, abych přemýšlela o budoucnosti.
Najednou jsme uslyšeli, že někdo přišel do chatky, přestali jsme a jen mlčky leželi. Byla to učitelka. Otevřela dveře od pokojíku a změřila si nás pohledem. Úplně jsem čekala, že se nás zeptá, co to tady sakra děláme, ale ona se jen pousmála, zavřela dveře od pokojíku a odešla z chatky.
Mike se opět přetočil a začal mě líbat. Teď jsem byla nahoře já. Navzájem jsme si proplétali jazyky a pak mě vedl instinkt. Z jeho krásných měkkých horkých rtů jsem se přesunula na krk, do kterého jsem ho lehce kousla, potom na ušní lalůček, na klíční kost a postupovala dolů k pupíku, přesně jako dělal on. Já se ale nezastavila u jeho prsou, od pupíku až skoro ke krku jsem ho olízla. Ne jako zmrzlinu, ale jen špičkou jazyka. Když jsem se pak vrátila k jeho ústům, zasténal mi do nich.
Jakmile jsme uslyšeli, že do chatky přišly holky, radši jsme toho nechali. Mike si oblíkl zpátky tričko, ani se na mě nepodíval a odešel.

Když jsem se vzpamatovala, zvedla jsem se z matrace a šla do obývací místnosti. Tam už seděli kolem stolu Aria, Ben, Týna a Líza. Hned co mě uviděli, tak mi Aria uvolnila židli, já se posadila a nemohla popadnout dech. Mike mě úplně zmátl. Vyprávěla jsem jim, co se tak mezi námi dělo. Ne všechno a ne všechno do úplných detailů, ale určitě si o tom udělali obrázek. Když jsem jim to vyprávěla, uvědomila jsem si, že mám Mika moc ráda.
Myslím, že moje city opětuje, protože by přeci jen tak nehladil holku v autobuse, přeci by jen tak nepadal s holkou do písku, přeci by jen tak dvarát za dva dny nelíbal tu stejnou holku, musí přeci taky něco cítit. Ano, vím, už se známe devět let, ale alespoň se dobře známe. Umíme se spolu zasmát, umíme spolu mluvit, a taky víme, že by to mohlo fungovat.
Po tom vyprávění jsem si ještě povídala s Lízou, na kterou jsem díky jejím příběhům změnila názor, a taky mi dala odvahu.
Hned druhý den ráno, po snídani, jsem šla k Mikové chatce. Zaklepala jsem a vešla dovnitř.

Já: ,,Miku? Jsi tady?“
Mike: ,,Jojo.“
Já: ,,Můžeš na minutku? Ráda bych si s tebou promluvila.“

Mike přikývl a šel za mnou ven. Venku jsem si sedla na schůdek a když ke mně Mike přicházel, viděla jsem, jak je nervózní, protože byl trošku červený v obličeji a sedal si trošku rozklepaně.

Já: ,,Ráda bych si vyjasnila ty dva večery.“
Mike: ,,Ok, tak dobře.“
Já: ,,Já nechci být holka, za kterou půjdeš, užiješ si s ní srandu, a pak celý den jakoby nic. Jak to vidíš ty?“
Mike: ,,Hele, já myslím že je to mezi náma stejný jako mezi Ariou a Johnem, jsme kamarádi moc dlouho na to, aby z toho bylo něco víc.“
Já: ,,Aha…tak jo.“
Mike: ,,Jsi v pohodě?“
Já: ,,Jasně, jenom jsem si to chtěla vyjasnit…Tak já už asi půjdu.“

Vstala jsem a odešla. Když jsem přišla k naší chatce, sedla jsem si na verandu a ucítila jsem, jak se ve mně něco zlomilo. Bylo to, jako bych s každým nádechem měla svými plícemi zvednout obrovskou skálu, a já skálu neuzvednu, což znamená, že jsem se nemohla nadechnout. Mike neměl ponětí co jsem cítila. Chtěla jsem mu to tak moc říct, ale vracet se tam zpátky a říct něco jako: ,,Promiň a zapomněla jsem ti říct, že tě mám ráda, a že po tom tvém proslovu nejsem v pohodě. Ty jsi mě využil, jen jsi mě vyzkoušel a odhodil. Jak si myslíš, že se teď cítím? Cítím se zneužitě, nepřeju ti to zažít, protože je to ten nejhorší pocit, který jsem doteď zažila. Ahoj.“

Seděla jsem tam a pak přišel Den, sedl si ke mně a já mu řekla rozhovor s Mikem. Vlastně jsem ani nemusela celý, protože to slyšeli spolu s Benem.
Právě teď jsem nechtěla sedět a vylít si své srdce nikomu jinému, než Denovi. Když uviděl, že začínám brečet, objal mě a já se začala cítit v bezpečí, uklidnilo mě to.
Pak za mnou přišly holky a začali jsme si povídat o něčem jiném. Najednou Den spatřil Mika, jak jde vynést koš, a tak šel za ním. Když přišel, tak mi řekl o čem si povídali a to mě dorazilo, to mi vytrhlo srdce a nechalo tam obrovskou díru.

Den: ,,Ptal jsem se Mika, jestli mu to nepřišlo trošku blbý a jestli si nemyslí, že se zachoval jako vůl, a víš co mi na to řekl on?“
Já: ,,Co?“
Den: ,,Řekl, že jsi mu úplně jedno, že si chtěl jen užít.“

Takže ještě, že jsem se s ním nevyspala, to bych toho litovala dokonce života. To by byla teprve největší chyba v mém životě.
Vždycky jsem si myslela, že takovéhle věci se dějí jen ve filmech a že by se to nikdy nemohlo reálně stát, ale že se toho stane tolik za jeden víkend? To mě nenapadlo ani ve snu. To, že se mi stane to nejlepší a nejhorší za víkend, to je opravdu síla.




Všem co si tohle přečtou nepřeju aby se vám stalo to co mně, protože jsem se z toho ještě nevyhrabala a myslím, že ještě dlouho nevyhrabu.
Pokud se někdy ocitnete ve stejné situaci, nebuďte tak lehcí. A jestli si teď říkáte: ,,No jo, já ho/ji ale znám.“ Tak já vám něco řeknu, já ho taky znala, znala jsem ho devět let, a přesto mi ublížil, jako ještě nikdo jiný.

Takže, dejte sebe jen tomu, kdo vám to opětuje…
Autor NaMa, 01.02.2018
Přečteno 448x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí