Definice slova láska

Definice slova láska

Anotace: Pocity

Nitro mé hoří blahem, když jen myšlenkami zabloudím do ústí růžových lesů, ve kterých se prochází on. Když nasávám vůni rozkvétajících květů, jenž se vyjímají svou láskyplností kterou mi v nich předal. Prstem si pohladím šperk věnovaný jen mně a cítím ten žár uvnitř mého bytí. Všechny mé smysly se upínají k jeho výjimečné osobě a přináší mi tím pocit, který nazýváme zvláštním slovem láska. Bušení srdce při pohledu na ono roztomilé stvoření je tak silné, že mi každou chvílí vystřelí do vesmíru. Je tak překrásný. Hedvábné vlasy, oči jako křišťály a nesmírný usměv, ale čím prorazil tvrdou slupku mého srdce je jeho duch. V okamžiku spojení našich těl se propojily i naše duše a zůstaly semknuty v jednu. On je nekonečný svět mých pocitů a představ. Je má múza, má inspirace a dodává mému životu krásu a štěstí. Bez něj je tento svět jen prázdnou schránkou. On je pravá definice slova láska.
Autor vondrovska, 25.07.2020
Přečteno 319x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tenhle text by si zasloužil sekvenčně rozčlenit v časové lince. Protože tak pracuje mozek.
I spontánní úsudek má své vrstvy návazností. Něco je zcela zásadní a k tomu přidružujete rozpracování, jakési ozřejmění vazeb.

25.07.2020 09:18:18 | Lesan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí