Žít nebo zemřít?

Žít nebo zemřít?

Anotace: Ptáme se sami sebe, proč vlastně jsme na tomto světě...

V životě jsou časy a chvíle, které bychom chtěli ihned vrátit a některé zase vymazat. Každý si nese životem velké zkušenosti, lásku, zklamání a bolest. Hlavně přemýšlíme ve chvílích, kdy nevíme kudy kam, kdy jsme v úplné prázdnotě a uvažujeme, zda tento náš život má vůbec smysl.
Každý si řekne, že smyslem života je být šťastný a užívat si plnými doušky, ale taky milovat a být milován. Jenže když nás lidé zraňují a způsobují bolest, tak přemýšlíme, jestli vůbec můžeme být šťastní… Přes každou překážku se dá přenést, jenže když už opravdu nemáme síly, tak uvažujeme v beznaději a ani nepřemýšlíme mozkem, jen co nás napadne ,tak to prostě a jednoduše uděláme a nevidíme potom ty následky, které jsme napáchali, takže v našich hlavách jezdí všemožné myšlenky.
Snažíme se dávat a obětovat svoji lásku k druhým, ale ostatní ji jen tak zneužijí a způsobí nám obrovskou bolest, která nejde jen tak zalepit a dělat, že se nic nestalo. Život nám zapíchává trny do těla, které v nás zůstanou, se kterými jdeme na novou cestu. Jen si vždy říkáme na té nové cestě, aby se nám nestalo úplně to samé, abychom si na to dali pozor, aby nás druzí nevyužili v citech... Bolest u srdce.
Autor Eddy, 16.08.2012
Přečteno 485x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já jsem pro smrt. je to za prvé rychlejší než život, takže se tím zase tolik nezdržíš, a za druhé je to poněkud moderní, takže se ani neztrapníš. je to tak, narodil se jen někdo, ale umřít musí každý. mimochodem, život sám o sobě žádný smysl nemá a ani mít nemůže. život prostě je, smysl mu dává pozorovatel.
my na tomhle světě jsme, a proto v něm vidíme smysl. ne že smysl je a my jsme jeho důsledkem.
tak je to i s tou bolestí a radostí.
ale neboj, kdyby náhodou bylo líp, bude hůř. musíš se prostě držet, protože život žiješ sám za sebe, ne za druhé.

16.08.2012 23:58:20 | CCGREE

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí