Oznámení: Návrat z východní země, aneb psáno během cesty zpět ze Slovenska

Oznámení: Návrat z východní země, aneb psáno během cesty zpět ze Slovenska

Anotace: Trystan se autobusem vrací...

Milí čtenáři, milí autoři, Trystan ap Tallwch se vám vrací zpět. Výlet na Slovensko mi v mnoha ohledech otevřel oči. Především jsem byl postaven před největší výzvu ve svém životě - musel jsem se utkat se svým úhlavním nepřítelem - Sluncem. Vzhledem k tomu, že Slunce je dosud na nebi, jako by se nechumelilo(a ono se, co hůř, ani nechumelí), je jasné, že jsem tento souboj prohrál, ba co hůře, odnesl jsem si z něj loupající se kůži na rukou a zádech. Nezbývá než doufat, že příští rok to zákeřné Slunce konečně udolám. To, že mi chyběl přístup k internetu však neznamená, že jsem nepsal. Naopak, sepsal jsem dvě nové kapitoly (zhruba osm dílů zde na literu) své novely 'Mé jediné přání', a co hůře, dokonce jsem stvořil i jednu báseň, o jejímž publikování či nepublikování dosud rozhoduje komise pro výchovu mládeže. Posílen novými zážitky - šachovými vítězstvími nad senilními důchodci a pětiletými caparty, nabral Trystan ap Tallwch sebevědomí, a rozhodl se pokračovat v dobývání literu svými díly. Děkuji za přečtení oznámení, tato zpráva se sama zničí za 3... 2... 1...

Autor Trystan ap Tallwch, 18.08.2012
Přečteno 414x
Tipy 2
Poslední tipující: Anjesis
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

BUM
Tož vítej spátky

20.08.2012 21:56:16 | Anjesis

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí