Média a demokracie - FORUM 2000

Média a demokracie - FORUM 2000

Anotace: Pozvánka na 21. - 23. října 2012, Praha

 

 

 

Ve dnech 21.–23. října 2012 proběhne v Praze 16. výroční konference Forum 2000, která se na přání Václava Havla zaměří na vztah mezi demokracií a médii. Program bude zahrnovat několik desítek diskusí, které se budou zabývat měnící se rolí médií ve společnosti, svobodou médií v dnešním světě, médii a zodpovědností, ekonomickými aspekty práce médií, rolí náboženství v tomto kontextu i aktuální situací v různých zemích. Konference se bude věnovat také odkazu Václava Havla v oblasti demokracie a lidských práv a možnostem jeho dalšího rozvíjení.

 

Diskusí se zúčastní více než sto významných světových osobností, například bývalá ministryně zahraničí USA Madeleine Albright, blogger Michael Anti z Číny, politolog Šlomo Avineri, sociolog Zygmunt Bauman, bývalý australský ministr zahraničí Gareth Evans, čelný představitel opozice v Bělorusku Alaksandr Milinkievič, ruský ekonom a politik Boris Němcov, bývalá předsedkyně slovenské vlády Iveta Radičová, filozof a politolog Roger Scruton a bývalý prezident Kosova Fatmir Sejdiu.

 

.

Autor Aťan, 08.10.2012
Přečteno 349x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí