Hra - Každý rok ve stejnou dobu

Hra - Každý rok ve stejnou dobu

Anotace: Krátký článek o vystoupení Těšínského divadla.. =)

Dne 12.10.2012 vystoupilo v Orlové Těšínské divadlo s hrou "Každý rok ve stejnou dobu," kterou jako divadelní inscenaci napsal Bernard Slade.
Bernard Slade byl anglický spisovatel, narozen v první polovině 20. století (1930)...
No ale zpět ke hře!
Děj hry se odehrává v rozpětí pěta dvaceti let, v nichž se dva dospělí lidé scházejí jako milenci na pokoji hotelu, ovšem je v tom háček... Jak by také ne! - Ona vdaná (Doris) a on ženatý (Georgie)! Oba mají děti, ale i přes to vše se po první noci strávenou spolu, rozhodnou, scházet se na dále a to: Každý rok ve stejnou dobu, jeden jediný víkend. (Název tudíž splývá s dějem.)
V podání Doris jsme mohli vidět paní Jolanu Ferencovou, v podání Georgie pak pana Zdeněka Klusáka, recepčního Chalmerse si zahrál pan Jindřich Tesarczyk.
Různé emoce, strasti i radosti, jež mají hlavní postavy děje přožívat, zahráli herci úžasně!!!
Určitě stojí za to, tuto hru vidět!
Budu ráda, když si na tuto hru zajdete, třeba i na jinou z letošního repertoáru, je totiž z čeho vybírat: Hadrián z Římsů, Úžasná svatba, Ženitba, Jeppe z vršku a Žebrácká opera.
Děkuji hercům, za skvěle prožitý večer a zároveň přeji velký úspěch při všech rolích, které si ještě zahrají (určitě jich bude nemálo)...
Všem přeji krásný zbytek roku a říkám jen " Nesuďte herce podle role - Skvělý herec může hrát "křoví" a ten méně dobrý hlavní roli, může ztvárnit zlého člověka, přitom je to dobrák a může si zahrát tu nejmilejší bytost, no a ve skutečnosti tropit neplechu.. Pamatujte si : Každý herec s velkým talentem, začíná v pozadí!! Toto využijte i v životě... - Neznamená, když vám něco nejde, že se to nemůžete naučit, či něco dokázat, stačí být trpělivý i herci procházejí různými zkouškami..." =)

Napsala: Adriana Kolářová, 9.A.. =)
Autor Adrilus, 20.10.2012
Přečteno 457x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí