Kastálskej

Kastálskej

Anotace: ..

Jak v Kastálii? V hrobnu tichu neopředenostmi nemíjený jsi tu nezván než svou úlohu dokážeš a obhájíš si kajícný program životních souvětí tvých. V meditačních souborech budeš ulpívat v bezčasé harmonii největšího ticha v místnostech jejichž strop nedohlédneš, na koberci jehož vzor i při detailním ohledání nebudeš moct nakreslit a při těchto znameních jeji Kastálii muset naučit uctívat. Tak při valném vodopádu zdřevnatělých kaskád i myšlenek ba i ponaučení, tu jsi vítanej.
Baťoh prázdných souvětí tu si s sebou vezmeš, kastálský sediment neopovrhne. Suchost člena parád ještě nevyhlášených i když už skoro přebujelých, zde ihned umlčí. Nesrovnalost proto nezná. Kastálie je totiž věk, nevtíravou skutečnost musí každý velmi oceňovat a chtít. Bez pečlivě naučených veršů a slov a jejich opakování chleba nebude. Nebude ani lehce omezená radost v Kastálii zakrácena místním kolorytem. Jen radost v ducha zůstane a v jiskrnosti očích vyučujících magistrů leccos v humoru a odvaze napoví. Tak jen radovat v opatrnosti, by se každému zachtělo, těchto tříd zkoprnělých mimo svět tvoří velké si hry. Jen svou perlohru předurčuje, to snad jen já vyvyšuji jako v kvalitnosti klidu a ducha na nejvyšší místo. Jako bych snad nesměl, něco říci o hře se skleněnými perlami. Jen abych tento text v muzicírování nepředělal v národní propagaci hudby přeze všechno co je jen svět a v podobných snad těchto sděleních, které se teprve chystám vytvořit.
V předávání, vlastně si ani neumím představit lidi, kteří tu ani hosty nejsou, nepřekypí věděním, v nezajímavostech hledají ten svůj klam a to v předávání nutit ostatní chtějí.
Váženost není, v zásadě jemná a snadno porušitelná věc, přesto ji porušují ti nemístnou a teď už zvláštní naivitou převzatou z dějin novodobých střelců v chování magistrů. Jen že Magisterské rozpoložení si v úkolech a v údajích starosvětů předem utkví ve stále opakovaném souvětí do detailu známém jak fakt o zrodu funkčnosti člověka, kdy chyby jsou důkazem o jejich nekvalitách. Proto lpět na vyučovaném prostoru a v předávání si navzájem neklamných debat v bezčasí, které si volbou předmětu vyhrazuje svůj čas ke studiu nedělá výhrady.
Věčnost tu zde chytne za kapající šos přivleklý ze starého světa. To vše přitáhne tabulky tam ze spoda za uši jak říkám. A to jen v pochopení látky a určitém čase, kterej je fakt potřeba a kterého využijí do naprostosti.
Adresou, kde sídlí tento projekt už dávno nejsem si vědom, propagace Kastálie je zakázána.
Autor Hadrák, 01.01.2013
Přečteno 417x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Drahý Hadráku,
rozrušil jsi mě.Teču!

09.02.2014 03:02:34 | Lada 3

Jestli jsem tímto dílem navštívil tvé erotično, tak jsi docela zvláštní.:-)!

09.02.2014 16:53:13 | Hadrák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí