oženách

oženách

Anotace: ..

ženamáma
v dětským pokojíčku už zní tvůj dech. uprostřed postýlky už tepe tvoje srdce. v rohu koupelny už zbyly tvoje ponožky. už tu voníš. a já sem máma.

ženamanželka
upekla sem ten dort, co máš tak rád. vyžehlila sem ti slipy a složila ponožky. v koupelně sem ti připravila na kartáček pastu a u svýho stojanu máš nový barvy. v posteli čekám nahá a můžem si jít brzy lehnout.

ženapřítelkyně
od prvních dnů sme vyrostli. na nic si nehrajem a přece se mi špatně usíná. snim o přítelkyni na dopisování, co mě nezná, a proto bych jí mohla svěřit cokoliv. i to zlý.

ženasamotářka
vystřihuju z časopisů dvojice. protože dva sou pár. a dva sou vždycky víc než jeden. vlastně vystřihuju všechno, co se mi zvlášť líbí. mam plný krabice a k těm mam vztah. vztah, který stříhám.

ženapozorovatelka
na azurovým pobřeží má skoro každá žena umělá prsa a přifouklou pusu. je to poznat a není to hezký. proč ony to dělaj? vždyť tomu samy nevěří.

ženaneurputná
a ona řekla, že jí baví tvořit. a já věřím, že vyrobila ten hrníček, ze kterýho pije, usušila ten čaj, co pije, ušila si oblečení ze starých plen, oholila hlavu, mezi oči si namalovala znamínko a napsala si scénář, co bude říkat. je sice nature, ale až moc urputně.

ženaopuštěná
v posledním stadiu křiku se jí roztrhly plíce. už nevydala ani hlásku. jen tam ležela a čekala. až ji najde. až se vrátí. byla prostě naivní.

ženazamilovaná
mam ráda, když do obrazů píšeš. a teď si mi namaloval i mořskýho koníka, kterýmu se zdá o vesmíru. schovam se tam a protože je to on, tak mě jednou porodí.
Autor veronika, 08.03.2013
Přečteno 466x
Tipy 10
Poslední tipující: Morgenstern, ewon, poeta, Miriska, Robin Marnolli, Truckle, Joe Vai
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Originální :)

17.03.2013 19:45:57 | Morgenstern

Je to dobré, ale shazuje to ten žargon (sme / jsme, sou /jsou, snim / sním atd.) Ty myšlenky, ač jednoduché, jsou v podstatě velmi!! vznešené a zasluhují si jazyk nekomolený žargonem. To je taky důvod, proč nedám tip.

09.03.2013 09:30:11 | aravara

některé ženy jsou všchny zvláštní...a to je dobře:-)
RM.

09.03.2013 01:54:40 | Robin Marnolli

Pokud je vše,co jsi napsala,Tvá vlastní zkušenost,klobouk dolů!Chybí mi tam však ženadobrovolná,ke všemu svolná...

08.03.2013 22:08:58 | Bakchus

...moc dobře se to četlo...
tak snad už pochopím, co jsou ženy...

08.03.2013 21:38:55 | Truckle

byla bych radeji, kdybys pochopil, kdo jsou zeny..diky ti za koment

08.03.2013 21:45:37 | veronika

au, jsi ostrá jak břitva. Máš pravdu, nepřesně jsem se vyjádřil...

08.03.2013 21:53:30 | Truckle

mozna, to tak zni..napsany..sem mekka..promin a fakt diky,zes to precet a promluvil

08.03.2013 22:02:06 | veronika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí