Myšlenky

Myšlenky

Anotace: Myšlenky

Už jsou zase dvě hodiny ráno a já zase čekám a nevím na co… všichni už šli spát, jen já koukám do obrazovky a poslouchám uklidňující hudbu. Poslední měsíc byl snad nejhektičtější v mém životě a Vánoce mě v tom utvrdily. Vždy jsem měl vánoce rád, ale tento rok na celou naši rodinu spíše dopadala deprese, než klid, láska, humor,… po tom, co se stalo o prázdninách se moje maminka i přes to, jak moc silný člověk to je začala dostávat do stavů, kdy jsem si i já říkal, že už se něco musí stát, že se to musí zlomit… každodenní návštěvy nemocnice v ní jen prohlubovaly pocit ztracenosti. Co bude dál? Vždyť tohle řece není spravedlivé… proč zrovna naše rodina?
Dnes jsme byli na poslední vánoční večeři. Zase bez něj. Už mi to připadá jako před patnácti lety, kdy jsme byli jen já, bratr a máma. Pořád nemůžu zapomenout na tu chvíli, kdy zazvonil telefon a já jsem se dozvěděl, co se stalo. Do teď se nemůžu zbavit toho pocitu, jenž jsem v tu chvíli cítil. Naposledy jsem ho viděl čtyři dny zpátky… shodil za ten půl rok snad šedesát kilo. Jeho mohutná postava teď vypadá jako tělo osmdesáti-letého staříka. Naneštěstí, poranění hlavy na něm je poznat hned na první pohled. Ale o vzhled tu přeci nejde… učí se jíst, učí se mluvit, chodit…. Na té návštěvě jsem si něco uvědomil, člověk si nikdy neváží toho, co má, dokud to neztratí… denní rutina se najednou zdá tak překrásná. Kdyby to šlo, vrátil bych čas, jel s nimi, zabránil tomu, ale nejde to. Já se teď můžu dívat na to, jak se tento člověk snaží začít znovu, člověk, o kterém mi řekli, že umře, že nemá žádnou šanci…..
Autor Koumy, 27.12.2014
Přečteno 395x
Tipy 9
Poslední tipující: Mensió, jitoush, Frr, Amelie M., jitka.svobodova
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak tohle je tedy slušná darda. I takhle bohužel vypadá život. Je rozhodně dobře, že jsi se rozhodl o tom psát, protože jsou situace, kdy se chce člověku křičet, nebo něco rozbít, a nebo naopak není schopen udělat z toho vůbec nic. Pak je líp poslat, alespoň trochu toho napětí třeba právě do textu. Přeji tvé rodině hodně sil a spoustu štěstí.

27.12.2014 15:47:20 | Tichá meluzína

víš, jsou chvíle v životě, kdy prostě nedostaneš na výběr a musíš to vydržet.. hodně štěstí..

27.12.2014 09:28:36 | Amelie M.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí