Oběť

Oběť

Anotace: Důležité rozhodnutí

Toto je má poslední vůle a rozloučení. Jmenuji se Jan Černý a jsem mágem ve Společnosti mágů České republiky. Dnes v noci zemřu.

            Celý svět ohrožuje zlo v čiré podobě. Nazývá se Islámský stát. Krutost, nelítostnost a mučení jsou zbraněmi bojovníků tohoto státu. Je to největší hrozba mého času. Elity západního světa jsou ovšem nečinné a slepé, jako by se nás toto netýkalo, jako kdyby jsme stáli mimo. Politici pouze mluví o humanitě a rozumu, ale tyto věci jsou bojovníkům Islámského státu cizí. Ti, v jejichž rukou je moc zakročit proti tomuto státu, jsou slepí vůči této hrozbě, jež radikální Islám představuje. Odvracejí zrak od toho, jaké nebezpečí představují i muslimové u nás. Blíží se doba, kdy soused bude střílet souseda pro náboženskou nesnášenlivost.

            Z těchto důvodů se Společenství mágů rozhodlo pro uhrnutí kletby na Islámský stát, jeho představitele a vojáky. Hodláme vyvolat démona jménem Brugel, pod jehož působnost patří rozpad, jaderná energie a hromadné ničení. On bude znát odpovědi na otázky a bude mít moc ke zničení Islámského státu. Ovšem, jeho služby jsou drahé. Žádá si lidské oběti, tudíž nikdo z nás, kteří budou obřad provádět, nepřežije. Je nás celkem devět, všichni dobrovolníci. Tolik nás děsí hrozba Islámského státu. Pokud stát vyhraje, je to konec světa tak, jak jej známe.

            Rozhodl jsem se zemřít, abych ochránil svoji zem i ty další. Nejednám tak sám, a přesto mám strach, že to nebude stačit. Proto volám k těm, co čtou tuto zprávu: nenechte je vyhrát!

Autor Brujo616, 16.01.2015
Přečteno 314x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí